Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2004, 21:01
kees17
kees17 is offline
Hallo, jullie kennen mij vast wel, zeker nu ik zoveel jaren jullie forum geteisterd heb. Tenminste, zo voel ik het nu. Ik ben namelijk tot inkeer gekomen. Gisteravond is er iets heel bijzonders gebeurd. Ik zag op een bepaald moment plots in hoe slecht ik bezig was, wat een slecht mens ik eigenlijk was.

Iets voor twaalf uur, ik denk dat het half 12 was, zag ik iets op mijn kamer, een verschijning. Ik schrok eerst heel erg, ik kon niet zien wat het was. Toen ik beter keek, zag ik dat het een vogelbekdier was. Zij raakte me aan en liet me inzien hoe slecht ik bezig was. Plots wist ik alles: zij was mijn leids-dier, mijn guide-animal, ze was hier om me goed voor dieren te laten zijn en ik moest stoppen met mijn slechte gedrag...

Ik zag allemaal dingen voorbij flitsen, en ik verloor het tijdsbesef. Ik kwam hier om iets voor twaalf weer uit. Ik wist meteen wat ik moest doen, het was duidelijk.

Ik heb alle worst en andere dierlijke producten die ik nog had meteen weggedaan. Al mijn visspullen heb ik weggegooid, het was genoeg, ik was een martelaar van dieren, hoe vreselijk.

Nu ben ik een nieuw leven begonnen. Ik ben niet langer kees17, de dierenmoordenaar, maar kees17, de bekeerde veganist. Wat ik heb gedaan kan ik niet ongedaan maken, maar ik kan het wel proberen goed te maken. Mijn onwetendheid maak ik nu goed met mijn veganisme en met het verhaal dat ik hier neerzet.

Geloof me, wat ik heb meegemaakt is waar gebeurd, dat weet ik zeker, ik kon dat voelen. Het is belangrijk dat wij vlees laten staan en dieren goed behandelen, ik voel dat nu. Vanaf nu is het mijn taak dit onder de aandacht van de mensen te brengen. Ik hoop dat jullie aandacht hebben voor mijn verhaal en het goed tot in jullie door laten dringen. Heb liefde voor je leids-dier, het is altijd bij je en heeft veel liefde voor je.

Oud 01-01-2004, 21:06
extinction
extinction is offline
What the hell!

Wacht met posten totdat je weer nuchter bent. Dit slaat nergens op. En anders: diep respect!
Oud 01-01-2004, 21:16
MUTS123
MUTS123 is offline
Oud 01-01-2004, 21:18
Verwijderd
Goeie
Oud 01-01-2004, 21:18
duifeltje
duifeltje is offline
Ik geloof dat jij een beetje de spot zit te drijven met veganisten en échte dierenliefhebbers.........
Oud 01-01-2004, 21:19
TechXP
TechXP is offline
Oud 01-01-2004, 21:20
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
duifeltje schreef op 01-01-2004 @ 22:18:
Ik geloof dat jij een beetje de spot zit te drijven met veganisten en échte dierenliefhebbers.........
Beetje grappen kan toch wel

Maar ik moet nu gaan, ik ga vissen en wat jagen
Oud 01-01-2004, 21:20
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 01-01-2004 @ 22:16:
heey, dat dacht ik ook net .
leids-dier. en ik dacht dat beschermengelen ver gezocht waren.

wel knap dat hij met wat zwakzinnig gepost zoveel mensen kan activeren te posten. Hij ervaart het evito gevoel
Oud 01-01-2004, 23:26
MickeyV
MickeyV is offline
Het is niet zozeer de inhoud van kees17's bericht - de abrupte bekering- die maakt dat ik vermoed dat iemand kees17's account gekaapt heeft, alswel de vorm waarin het gegoten is: foutloos Nederlands.

Dat komt mij hoogst onkeeslijk voor.
Oud 02-01-2004, 09:25
Verwijderd
Citaat:
kees17 schreef op 01-01-2004 @ 22:01:
Toen ik beter keek, zag ik dat het een vogelbekdier was.
Dat doet het hem helemaal
Oud 02-01-2004, 10:57
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 02-01-2004 @ 00:26:
Het is niet zozeer de inhoud van kees17's bericht - de abrupte bekering- die maakt dat ik vermoed dat iemand kees17's account gekaapt heeft, alswel de vorm waarin het gegoten is: foutloos Nederlands.

Dat komt mij hoogst onkeeslijk voor.
Die bekering zou nog wel kunnen kloppen jah,.. maar dat foutloze Nederlands
Hm... en anders moet ik misschien voor mijn tentamens Nederlands eerst maar eens een vogelbekbeschermdier tegenkomen.
Oud 02-01-2004, 11:34
naam onbekend
naam onbekend is offline
Wat kun jij ineens goed spellen zeg!

Volgens mij ben jij dezelfde die ook de account van Machiavelli gehijackt heeft. Flauw hoor
Oud 02-01-2004, 13:23
murwari
murwari is offline
Als je het nu nog meent

Regels voor berichten