Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zo toch? naja maakt niet uit... X
|
![]() |
Ha, ik heb die opdracht vorig jaar ook gehad. Ik heb die toen over deze mythe gemaakt (ik weet de juiste naam niemeer): Een man, die de vrouw van wie hij houdt moet gaan halen uit de onderwereld. Zij is gestorven. Hij mag haar gaan halen, alleen tijdens dat zij terug naar de wereld der levenden gaan, mag hij niet achterom kijken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar mensen ik neem nu een van de gruwelijke rijmen van Roald Dahl. Dat mocht, dus dat vink eigenlijk wel heel vet ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ja dank u mensen, ik heb één van de gruwelijke rijmen van Roald Dahl gepakt: de drie biggetjes
![]() leuk joh die mythe's die jullie hebben genoemd zijn inderdaad erg bekend, niet erg origineel dus.. maar toch bedankt.. ------------------ GROTE KNOEI - Ik ook van jullie [Dit bericht is aangepast door flurry (28-11-2001).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
kan iemand mij helpen ik moet een samenvatting maken Rahima | 10 | 08-10-2007 17:36 | |
Lifestyle |
Kan iemand mij helpen? Ik zoek een plaatje van een top. Linda161 | 1 | 17-06-2007 19:08 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
SK => vergelijking geven, kan iemand mij helpen?? pleazz skippy65 | 0 | 17-09-2004 13:09 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Kan iemand mij helpen bij PO Wiskunde??? Telraam | 1 | 09-06-2003 14:48 | |
Verhalen & Gedichten |
please! kan iemand mij helpen?!?! secretgirl | 0 | 17-01-2002 19:04 |