Advertentie | |
|
![]() |
|
En als het nou bij een vrouwelijk wezengaat om dat ze je:
- kusjes op de mond geven na het doei zeggen / hallo zeggen - vaak knuffelt - vaak omarmt - vaak zegt dat je lief bent - bij films kijken helemaal tegen je aan gaan liggen en een arm om je heen doen (wat de persoon in kwestie dan wederzijds doet ![]() - spontaan kusjes op de mond / wang geven is het dan een "goeie vriendschap" of iemand die bijna loopt te gillen om duidelijk te maken dat ze je wel ziet zitten? is dit dan "verliefdheidsgedrag" [ in deze situatie dan? ]
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik mis het na negentien jaar nog steeds. Dan denk ik "Hm, ik heb een vaag vermoeden dat hij me misschien eventueel wel ooit eens leuk zou kunnen vinden" en dan is hij al maanden verliefd. Moet de arme jongen me een kaartje-met-bekenning geven voor ik het doorheb. Of anonieme meeltjes sturen, maar het vervelende is dat ik dan nog niet weet wíe er dan wel niet verliefd is -_o
En van de andere kant denk ik ook dat iemand me écht leuk vind, en dan vond hij het leuk voor een avondje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ Morgan : jup ik snap dr ook geen kont van ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Hoe laat je iemand zien dat -ie extra bijzonder is? Co | 19 | 23-03-2004 13:25 | |
Seksualiteit |
Hoe kan je dit zien? AngelLena | 36 | 13-04-2003 12:29 | |
Liefde & Relatie |
hoe herken je het?? ~*DeathlyDiva*~ | 10 | 28-05-2002 18:27 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |