![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ze gaan je wel met een metaaldetector langs (zelfs make-up wordt afgeraden), maar als je dat draadje er niet uit kan halen zonder een hoop poespas dan zal het denk ik wel mogen blijven zitten. Stel nou dat je ergens schroeven hebt vanwege een botbreuk, die kun je er ook niet eerst uithalen.
Maaruh zoals Gothic al zei, niet engs aan een MRI (tenzij je claustrofobisch bent aangelegd). Het enige vervelende vond ik dat je niet mocht bewegen en dan opeens overal kriebeltjes voelt. Weer ff on-topic, ik ben ook wel eens een paar maanden achter elkaar niet ongesteld geweest. Heb dat bij mijn huisarts gemeld en die zei dat als het meer dan een half jaar zou duren ik langs moest komen.
|
inderdaad,gewoon gaan !
anders zit je alleen maar in de onzekerheid.. maar even weer iets over de ongesteldheid enzo.. kben nog steeds niet ongesteld.. al bijna 2 weken overtijd.. ![]() De dokter heft inderdaad vastgesteld dak niet zwanger ben,maar wat als dat testje niet klopte..aargh ik maak me zorgen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Enorme stress problemen LittleSterre | 2 | 26-07-2012 23:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
nog niet ongesteld, overtijd!! wat kan het zijn? Fantôme | 13 | 08-12-2003 17:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik word niet ongesteld LegallyBrunette | 15 | 25-08-2003 13:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Paar vraagjes over zwanger worden Verwijderd | 46 | 01-05-2003 16:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
overtijd of gewoon uitblijven door stress? Noortje_S | 11 | 29-12-2002 17:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
het uitblijven van de menstruatie.. Verwijderd | 13 | 12-02-2002 17:53 |