![]() |
|
![]() |
Heyla,
idd als je geen nieuwe pil hebt ingenomen loop je resico teoch zwanger te zijn (mij MA pil loop je zowiezo dat risco). Nu het is zo dat je de MA pil tot twee of 3 dagen nadat je onveilig hebt gevreeen nog kunt inpakken (ik meen wel da de effectiviteit daalt). Dus als je je eerste pilletje direct hebt ingenomen kan het mss niet zo veel kwaad dat je er eentje niet echt hebt ingenomen. Maar toch zwangerschapstest meisje dan ben je zeker. |
![]() |
||
Citaat:
Waarschijnlijk staat dit ook in de gebruiksaanwijzing van je morning after, en zoniet bel ff je huisarts, die kan het je waarschijnlijk meteen vertellen!! Suc6
||
Citaat:
zo was ie bij mij tenminste
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mmm,
Ik weet wel dat ik meer pilletjes had als 2, Oja, ik weet het al, ik had 6 pilletjes, maar hoefde er maar 4 te slikken... met minimaal 12 uur ertussen. dat was trouwens Microgynon50 kreeg ik later van mijn nieuwe huisarts te horen, dus heb gewoon een verhoogde dosis microgynon gehad..( het heeft wel geholpen hoor, daar niet van, maar vond het wel vreemd om te horen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het niet weten of je als nog zwanger kan zijn (als je de map goed geslikt hebt lijkt die kans me errug klein). Misschien voor de zekerheid ff aan je huisarts vragen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je bloed is t toch goed lijkt me ![]() bij mij stond er toch echt dat t korter of langer kon duren door de hormonen, lijkt me logisch dat t bij elke morning after vermeld wordt ![]() |
![]() |
|
|