Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2004, 14:35
floortje_1400
floortje_1400 is offline
hallo ,ik heb een vraag
ik heb een morning afther kuur gehad eeen paar weken geleden en gelukkig wwerd ik een paar dagen geleden ogesteld ,alleen het bloed is heet donker en nog niet de helft van wat ik normaal heb als ik ongesteld ben.
is dit normaal na een morning afther?
of kan het zijn dat je dan tog zwanger bent?
oja ,ik was zo misselijk geworden van die morning afther dat ik heb overgegeven na het innemen van een pil ,maar ik heb geen nieuwe ingenomen.
heb je ook zoiets gehad ?of weetje waarom het bloed zo donker en weinig is ?
help mij!!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 14:37
Verwijderd
Dit past beter op lichaam&gezondheid, maar het zal zo wel verplaatst worden.

Ik heb geen ervaring met de MA-pil, maar ik kan me wel goed voorstellen dat zo'n dosis hormonen een rare menstruatie kan veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 14:41
Nona
Nona is offline
L&g>
Oud 17-01-2004, 14:44
sinsere
sinsere is offline
Ik heb de morning afterpil ook eens geslikt en bij mij bleef mijn menstruatie hetzelfde. Als je de bijsluiter goed leest, zie je dat dit niet bij iedereen zo hoeft te zijn. Ook kan het gebeuren dat je pas later ongesteld wordt dan normaal. Dat je hebt overgegeven en geen nieuwe pil hebt ingenomen is niet slim. In de bijsluiter staat heel duidelijk vermeld dat er bij braken direct een nieuwe pil ingenomen moet worden. Er zou nu dus eventueel een kans kunnen zijn dat je in verwachting bent. Hoewel ik die niet al te groot schat, omdat je wel wat bloed verliest.
Oud 17-01-2004, 16:08
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Gewoon een zwangerschapstest doen zodat je zekerheid hebt...
Oud 18-01-2004, 10:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline