Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2004, 15:05
bumblebee
bumblebee is offline
Op 14-02-04 willen mijn zus en ik een valentijnsfeest gaan geven. Het lijkt me natuurlijk super om allemaal mensen te koppelen enzo. Hebben jullie nog leuke ideetjes van dingen die absoluut niet mogen missen op zo'n feestje?
Oud 19-01-2004, 15:39
Verwijderd
Veel condooms, alcohol en hoeren.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:51
Charlottetje
Charlottetje is offline
rode ballonnen (evt. in hartjes vorm) veel drank (en dan vooral om te mixen) maar ook zeker gewoon frisdrank hoor!
Van die roze bubbeltjeswijn (champagne wordt het ook wel genoemd, maar dan in een heel goedkope versie)

hartjessnoepjes (van die grote rode en roze die hard zijn aan de buitenkant, van die 'suikerhartjes' in babykleurtjes met lieve woordjes erop en van die gummie hartjes rood/roze met zo'n witte onderkant)

hartjeskussens, eigenlijk ook misteltoe ofzo, oke, het is geen kerst, maar dan hebben mensen wel altijd een reden om elkaar te zoenen.

natuurlijk kaarsjes (wel zorgen dat ze groot en zwaar zijn met een goed omhulsel erom, zodat ze niet zomaar kunnen omvallen of iemand zich er aan kan verbranden.) zorg er dan voor dat de kaarsen een kleurtje hebben of anders wel de houders.

muziek! En dan wel allemaal liefdesliedjes. Hoeven niet allemaal even zoetsappig te zijn, als ze maar over de liefde gaan en dan voornamelijk over verliefdheid of goedlopende relaties.

een dresscode! dus dat iedereen in ieder geval iets in het rood of roze aan moet hebben

mooie uitnodigingen (zelf op de pc gemaakt kan best hoor!)
ook altijd een must. Misschien is het ook leuk (ik weet niet hoe groot je feestje mag worden) om alle vrijgezellen die je uitnodigd ook een vrijgezel (van het andere geslacht) mee te laten nemen, zodat er ook even veel mensen van elk geslacht zijn en er dus ook optimaal koppeltjes gemaakt kunnen worden!

Zorg voor een 'knuffelhoek' met veel kussens ofzo!

Ook grappig: geef iedereen een stikker (in hartjesvorm) met een nummer erop. hang dan vervolgens ergens een bord ofzo op met daar alle nummers op. Leg dan ergens pen, papier en plakband(punaises) neer, zodat mensen elkaar berichtjes kunnen sturen.
Als ze dan niet meteen met elkaar durfen te communiceren, kan dat via het bord. Ook voor niet stelletjes leuk hoor! Gewoon grappig!

Tsja, uhhhm, verder weet ik nu even niets, maar als ik nog eens wat bedenk zal ik het laten weten!
Oud 19-01-2004, 15:53
Warsocket
Warsocket is offline
Deel maskers uit aan iedereen die binnen komt (dus ff opschrijven wei welk masker krijgt) en dan alsje rondloopt op het feest kun je je match vinden als je iemand met hetzelfde masker vindt

Moet natuurlijk wel een groot feest zijn
met zun 6én is dit idee een beetje saai
Oud 19-01-2004, 16:02
bumblebee
bumblebee is offline
Gaaf Bedankt voor de tips! Ik ga ze zeker allemaal doen Echt leuk! Ik wil inderdaad denk ik zorgen dat iedereen die binnenkomt al een beetje een "match" heeft. Nog meer tips?
Oud 19-01-2004, 17:11
pudding met vel
pudding met vel is offline
waah wat een leuke ideen allemaal! ik krijg zelf ook helemaal zin om een valentijnsfeest te geven..! *gaat vriendin bellen*
Oud 19-01-2004, 17:24
Charlottetje
Charlottetje is offline
tsja, allerlei spelletjes kun je doen natuurlijk, maar meestal is dat toch een beetje afgezaagd of geforceerd.
Iets moet spontaan ontstaan, dan is het 't leukst en hoe meer je pland, hoe meer je gefrustreerd kan raken wanneer je planning nit doorgaat.
Er komt vast wel iemand die zegt: laten we gaan flessendraaien of waarheid doen of durven spelen (al vind ik dat altijd te flauw,maar goed)
dus tsja.
Ik denk ook neit dat je TE veel moet doen!

Wat ik laatst in een film zag trouwens (maar dat is eigenlijk een beetje hetzelfde als dat masker idee)
Dat je briefjes schrijft (blauw voor de mannen, roze voor de vrouwen) met bijvoorbeeld de naam van een dier erop die ze na moeten doen en dat ze op die manier dan hun partner vinden die hetzelfde dier heeft
maar ja, dan zitten mensen wel zo 'vast' aan die andere persoon!
Reageren

Regels voor berichten