rode ballonnen (evt. in hartjes vorm) veel drank (en dan vooral om te mixen) maar ook zeker gewoon frisdrank hoor!
Van die roze bubbeltjeswijn (champagne wordt het ook wel genoemd, maar dan in een heel goedkope versie)
hartjessnoepjes (van die grote rode en roze die hard zijn aan de buitenkant, van die 'suikerhartjes' in babykleurtjes met lieve woordjes erop en van die gummie hartjes rood/roze met zo'n witte onderkant)
hartjeskussens, eigenlijk ook misteltoe ofzo, oke, het is geen kerst, maar dan hebben mensen wel altijd een reden om elkaar te zoenen.
natuurlijk kaarsjes (wel zorgen dat ze groot en zwaar zijn met een goed omhulsel erom, zodat ze niet zomaar kunnen omvallen of iemand zich er aan kan verbranden.) zorg er dan voor dat de kaarsen een kleurtje hebben of anders wel de houders.
muziek! En dan wel allemaal liefdesliedjes. Hoeven niet allemaal even zoetsappig te zijn, als ze maar over de liefde gaan en dan voornamelijk over verliefdheid of goedlopende relaties.
een dresscode! dus dat iedereen in ieder geval iets in het rood of roze aan moet hebben
mooie uitnodigingen (zelf op de pc gemaakt kan best hoor!)
ook altijd een must. Misschien is het ook leuk (ik weet niet hoe groot je feestje mag worden) om alle vrijgezellen die je uitnodigd ook een vrijgezel (van het andere geslacht) mee te laten nemen, zodat er ook even veel mensen van elk geslacht zijn en er dus ook optimaal koppeltjes gemaakt kunnen worden!
Zorg voor een 'knuffelhoek' met veel kussens ofzo!
Ook grappig: geef iedereen een stikker (in hartjesvorm) met een nummer erop. hang dan vervolgens ergens een bord ofzo op met daar alle nummers op. Leg dan ergens pen, papier en plakband(punaises) neer, zodat mensen elkaar berichtjes kunnen sturen.
Als ze dan niet meteen met elkaar durfen te communiceren, kan dat via het bord. Ook voor niet stelletjes leuk hoor! Gewoon grappig!
Tsja, uhhhm, verder weet ik nu even niets, maar als ik nog eens wat bedenk zal ik het laten weten!