Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lombok is na kanaleneiland de crimineelste wijk, desondanks wel een gezellige met leuke huizen. Centrum, det spreekt voor zich, vogelbuurt, wilhelminapark, lunetten, overvecht, het is allemaal goed en je mag al blij zijn als je wat vindt.
Denk er wel om dat dit niet in onderhuur kan, de ib is nogal streng de laatste tijd. Overigens is het in de Bilt, Zeist en Bunnik ook prima toeven. |
![]() |
|
![]() |
Kanaleneiland idd beter nite doen, Overvecht kan nog wel, en Lombok ook. Leukste wijken zijn denk ik het centrum sowieso, de Uithof heeft ook een studentenflat, maar niet zo gezellig lijkt me.. Wittevrouwen is leuk, Zeeliedenbuurt ook. (veel corpshuizen volgens mij)
@Benfatto: waar zou jij bij het Wilhelminapark willen wonen? Of eigenlijk: hoeveel geld ben je van plan mee te nemen' ![]()
|
Dat hangt er vanaf hoeveel geld je hebt he..centrum is dan waarschijnlijk het leukste, maar zie daar maar een kamer te vinde, en het is superduur daar..wilhelminapark is ook een leuke buurt, zijn ook aardig was studentenhuizen
||
Citaat:
en trumpetlover (en topicstarter natuurlijk) aan de IBB zit nog steeds een leuk sshu-complex, en staan studentenhuisjes. in tuindorp ook. even inschrijven bij de sshu en over 2 jaar ben je al aan de beurt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vriendin van me woont daar, veel studentenhuizen zul je er idd niet aantreffen, maar tis wel ideaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
trouwens nog even: ik denk dat je gewoon op zoek moet gaan naar een kamer, en als je kan komen hospiteren zie je wel hoe het eruit ziet en wat de buurt is
||
Citaat:
![]() De Bilt is best leuk, dichtbij Utrecht. (daar woonde ik 19 jaar) Zeist is ook leuk (woon ik nu een half jaar). Maar ik wil wel graag in Utrecht gaan wonen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Een vriend van mij woont aan de rand van Overvecht, aan de Kardinaal de Jongweg, daar staan drie grote studentenflats en een hele rits kleinere appartementjes en studentenwoningen. Daar zou ik willen wonen als ik in Utrecht zat. Hartstikke gezellig op die flat, lekker over de balustrade rochelen, shit naar beneden gooien enzo
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||