|
Sjit joh, ik ben nog best wel zenuwachtig, had ik niet verwacht, is ook niet nodig, ik heb het geleerd, ik weet het dus wel. Maar ja, dat maakt me nog niet minder zenuwachtig. En ik moet zo, straks weet ik het niet. Ow sjit de deur gaat open, nu zal je het hebben…
‘Hee cecile, hoe ging het?” “ Ging wel goed hoor geloof ik. Zo weet je, mijn weekend was echt heel erg leuk joh!” “Owja, dat was dit weekend, ja dus je hebt het leuk gehad, tof joh, moet je maar vertellen straks, moet nu effe…” “Ja tuurlijk, doei, tot zo”
Mmm, nu gaat het gebeuren, owkee, tekeningen uit mijn map halen, ow kut ik mis er een. Hoe kan dat, ik heb het nog gecontroleerd, niet echt goed, maar oke, ik dacht dat ze er wel inzaten. “Misschien hangt ie nog op de gang” Thank god, hier kom ik goed vanaf. “Owkee, laten we maar beginnen” Ow mijn god, ik weet niet eens hoe dat heet, die techniek, wat had je ook weer. Pastel, en aquarel en…, ow wat was het nou, rustig nadenken, je weet het heus wel. Pastel, aquarel en… Owja en acryl. Maar wat was wat? Verf of krijt, pastel of acryl. Ah, bedankt voor de tip, nou weet ik het. Nou owkee, deze vragen weet ik wel allemaal, dit valt mee. Geen moeilijke dingen gaan stellen. Aaaah, jeetje de zenuwen gieren door mijn lijf, dit weet ik niet hoor. Dat hoefde we toch niet te leren? Al die stijlen ken ik nog niet hoor, ik weet alleen de begrippen. Ow gelukkig het geeft niet, het waren maar bonuspunten… Nu moet het toch wel bijna klaar zijn toch? Het duurde toch maar 25 minuten? Nouja, als ze maar niet nog meer dingen gaat vragen die ik niet weet. Mmmmm, gelukkig, voorbij, het zal wel goed zijn geloof ik, ging wel redelijk. Ik wist maar een paar dingen niet. Wel een voldoende, gok ik. Volgende!
“Hoi, hoe wast?” “Het ging wel, niet echt, wel redelijk, denk ik.” “Owja, nou nu ik nog” Jij kan het wel, je weet er hartstikke veel over. Niks te klagen lijkt me zo. “Ja, nou veel succes he!” “Dank je”
Gelukkig hier ben ik vanaf. Nu nog Engels en economie. Economie laat ik maar zitten denk ik, doe ik wel in de herkansing. Als ik die kutboeken maar uitkrijg. Crisis!