Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Iig is Almere een redelijk makkelijke plek voor het vinden van een plek om te wonen
![]() En nouja, goed het contract lezen én van te voren afspraken met je vrienden - 't is natuurlijk niet geweldig om daar met ruzie weg te gaan na een tijdje. =sarahbressers
||
Citaat:
wil wel een eigen bed met eigen muren eromheen (voor privacy ed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
om in te wonen? tsja, wat wil je ander met een huis? waar wil je anders in wonen ![]() nee, lijkt me een fijn plan sudentendhuizen zijn hip, lekker pilzen met iedereen beetje dames checken... veel succes en plezier ![]() |
![]() |
|
![]() |
gaat er eentje weg moet je ineens 30% meer huur betalen
![]() lijkt me SUPER, maar moet je wel ECHT goed over weg kunnen met je vrienden en regels van te voren echt vast leggen in een contract ja, dan kan niemand door iemand anders in de schuld komen. ik zou t wel wille doen met wat vriende van me op zich ![]() Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 10:33. |
![]() |
|
Even ter informatie: huurders zijn vaak (99% van de gevallen) op zoek naar een gezin om het huis te bewonen. Niet naar een stel moeilijke pubers. Het zal daarom zéér moeilijk worden een huis te huren met z'n drieen. Wat je dan beter kunt proberen is een aantal kamers te pakken te krijgen in een huis.
|
Wat als een van de vrienden zijn/haar werk verliest en dus geen inkomen heeft waardoor ie zijn deel van de huur niet kan mee betalen?
Wat als een van de vriendjes een vriendinnetje vind en die blijft dan ook gewoon vaker en vaker slapen en meeëten? Moet die persoon dan meer beginnen te betalen dan de rest? Dus goede afspraken maken op voorhand!
||||
Citaat:
dus als we eenmaal wonen wat voor problemen/irritaties (groot of klein) kunnen er dan onstaan waar je niet zo snel aan denkt (dus ik vraag min of meer ervaringen ![]() Citaat:
diegene betalen wij met zn 3en dan natuurlijk maar idd wat je zegt, fluitje van een cent zal het niet zijn om iets te vinden Citaat:
dus bijv iedere maand 10 eutjes pp wegleggen zodat er een pot ontstaat waar je wat uit kunt halen als je geen werk hebt (wat je daarna natuurlijk wel moet terugbetalen) dat over een vriendin is een goeie, moet ik t eens over hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Aardrijkskunde Gadje | 500 | 26-05-2005 21:13 | |
Psychologie |
de vakantie van men leven, maar nu... vedetje | 7 | 20-08-2003 18:59 | |