Advertentie | |
|
![]() |
|
ik snap het probleem. Maakt niet uit welke deo ik gebruik het geeft allemaal af. en die zooit van de dokter helpt bij mij ook niet. Maar ja het zijn niet eens alleen mijn oksels maar ook mijn handen en voeten. geef mij daarom maar nooit een hand. Maar wat je er aan kan doen geen idee
||
![]() |
Citaat:
ik zou kleding dragen van katoen en goede deo kopen ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nadat ik deo heb gespoten wrijf ik t uit en dan wacht ik een paar minuten, voordat ik een truitje aantrek. dat helpt bij bij wel.
Die vloeibare Ariel is wel goed om je kleding mee te wassen.
|
"Onlangs woonde ik een seminarie bij over borstkanker.
Tijdens het vraag-antwoord moment vroeg ik waarom de oksel de meest frequente plaats was voor de ontwikkeling van borstkanker. Mijn vraag kon toen niet beantwoord worden, maar onlangs ontving ik post waarin ik het antwoord op mijn vraag gevonden heb en dat ik graag met jullie allen zou willen delen: De hoofdoorzaak voor borstkanker is het gebruik van ANTI-TRANSPIRANTEN. De meeste producten op de markt zijn een combinatie van anti-transpiranten en deodoranten. Deodoranten zijn onschadelijk. Kijk a.u.b. de samenstelling van uw producten thuis na! Indien zij ALUMINIUM CHLORHYDRAAT bevatten, GOOI ZE DAN ONMIDDELLIJK WEG! (zelfs onder de naam van deodorant). Probeer andere merken te gebruiken die dit bestanddeel niet bevatten. De reden is simpel: slechts enkele delen van ons lichaam zijn in staat toxische stoffen te elimineren, zijnde: de knieholtes, achter de oren, tussen de benen en de oksels. Deze toxische stoffen worden uitgestoten onder de vorm van zweet. Anti-transpiranten verhinderen het zweten. De toxische stoffen verdwijnen niet uit het lichaam, maar worden opgestapeld in de lymfeklieren onder de armen. De oorsprong van de meeste borstkankers is in deze bovenzone van de borst te vinden. Mannen zijn minder gevoelig aan de ontwikkeling van dit type ziekte. Zelfs al gebruiken ze anti-transpiranten, blijven deze op de okselharen kleven en dringen ze niet onmiddellijk in de huid. Vrouwen die anti-transpirant gebruiken vlak na het ontharen hebben nog meer risico omdat via de kleine wondjes de chemische stoffen nog sneller het lichaam binnendringen. Informeer hierover AUB alle mannen en vrouwen die je kent. Borstkanker neemt de dag van vandaag alarmerende proporties aan. Als we met deze mail slechts een aantal gevallen kunnen vermijden, zal het nooit verloren tijd geweest zijn ! Dank u " Msc. Gabriela Casanova Larrosa Prof. Assistent du Département de Biologie Céllulaire de la Faculté de Sciences de la République Orientale d'Urugay PILAR LORENZO MORALES, Avocate Navas de Tolosa n° 25, 2° B 31.022 Pamplona, Espagne tfno./Fax 948.22.73.96 ? 97 e-mail : pilarlorenzo@jet.es Kathleen Hosselaer Assistant Research sell-side Petercam N.V. Sint Goedeleplein 19 1000 BRUSSEL tel: ++32 2 229 63 08 fax: ++32 2 400 37 07 ![]() |
![]() |
|
![]() |
heeft weinig met overmatig zweten te maken en is ook niet iets om te voor te schamen ofzo. Ik heb dat bij bepaalde deodorants ook, die vlekken gewoon. erg zonde voor je kleding idd. Wat al beetje helpt is als je eerst deo opdoet en pas je verder aankleed als t droog is, niet zoals je weleens ziet nog ff als je je kleding al aan hebt. mijn ervaring is ook dat deos met parfum zoals vogue of impuls veeeel meer vlekken dan andere
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dit kan misschien vervelend klinken ofzo al is dit de bedoeling niet.
Ik heb het ook eens voor gehad dat er echt 2 gele plekken op mijn turnshirtje zaten...maar ofwel kwam dat omdat ik het gewoon te weinig wastte...Of mezelf niet grondig genoeg wastte In 3 dagen krijg je toch geen gele plekken als je jezelf elke dag onder de oksels wast? (en afdroogt)
||
Citaat:
|
![]() |
|
iig deo niet rechtstreeks op je shirt spuiten..
als je deo opdoet, doe dat dan als je je shirt nog niet aan hebt, laat het even 'drogen' en trek pas daarna je shirtje aan..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk in m'n oksels. Tripp | 3 | 10-04-2009 22:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Droge (?) donkere oksels. Gwenniej | 9 | 10-06-2007 13:11 | |
Lichaam & Gezondheid |