Advertentie | |
|
![]() |
|
het is vogel GRIEP .. 't is namelijk een bepaald type GRIEP virus..
Als dat virus 'n mens infecteert die toevallig ook 'n gewoon griepvirus onder de leden heeft.. dan kan het zijn dat er een nieuw virus ontstaat dat voor ons gevaarlijk kan zijn .. hmmja .. ze zijn geloof ik al een vaccin aan't ontwikkellen dus over 'n jaartje mag iedereen weer naar de sporthal ![]() |
![]() |
|
Vogelpest hadden we vorig jaar toch hier in Nederland? En dat was alleen schadelijk voor dieren (hooguit oog- en huidirritaties bij de mens). Toen moesten er ook allerei kippenfabrieken worden ontruimd en voelden de hobbyboeren zich geslachtofferd.
Nu gaat het om een virus dat dodelijk is voor de mens, weliswaar verspreid door vogels (incl. kippen). Dat is de Vogelgriep.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
het heet inderdaad vogelgriep, heb ik inmiddels ontdekt. Kijk maar op de website van de WHO (World Health Organisation), daar hebben ze het over Influenza.
vogelpest was inderdaad die ziekte die vorig jaar ervoor zorgde dat er weet ik het hoeveel kippen werden gedood.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |