Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
- "Why thank you Jack"
- "You're welcome" - "No , not you , we named the monkey Jack" - "You forgot one important thing , mate...I'm Captain Jack Sparrow. Savvy?" - "Must have been terrible for you to be all alone on this island... well it bloody is now ! ...*white sails on the horizon* There'll be no living with her after this" - "Welcome to the Caribbean love" - "One last thing. How far are you willing to go for this girl?" - "I'm willing to DIE for her" -"Oh allright, no worries then" ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben sowieso fan van Depp, nog niet èèn matige rol van hem gezien. Ook ben ik er vrij zeker van dat PotC lang niet zo amusant was geweest wanneer Depp d'r niet in had gezeten. Hij geeft de film flair en allure. Meteen na het eerste shot met Jack Sparrow wist ik al 'dit gaat helemaal genieten worden'; en ik ben niet de enige die dat had. Klasse.
|
![]() |
||
Citaat:
ah johnny depp... daar hoef ik geen uitleg bij te geven toch? hmmm ja deel 2 is welleuk..maar ja...soms denk ik met goede films laat dat vervolg maar zitten....maar ja k ben beniewd... orlando bloom mocht er ook wezen trouwens ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik saai ik saai wat jij niet saait #1154 Verwijderd | 500 | 08-10-2010 18:49 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe film Johnny Depp Verwijderd | 18 | 08-04-2005 17:13 | |
ARTistiek |
Captain Jack Sparrow, savvy? artnael | 25 | 15-02-2005 21:22 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? Toet0r | 499 | 15-10-2003 21:21 | |
Films, TV & Radio |
Pirates of the carribean Twijg | 500 | 18-08-2003 19:49 |