Advertentie | |
|
![]() |
|
Was misschien geen doordachte opmerking, maar toch hoeft ze er niet kwaad om te blijven. Je zal het heus niet met opzet gezegd hebben om haar van streek te maken dus ik vind eigenlijk dat ze moet vergeten en vergeven.
Ik geloof wel niet dat ze heel lang kwaad gaat blijven, ze is gekwests ja, maar zoiets gaat ook wel weer over hoor ![]()
|
Niet echt tactvol wat je zei, gezien de omstandigheden.. (die vriendin van haar)
maar ja waarschijnlijk floepte het er zo uit zonder dat je er stil bij stond.. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Vertel haar dat het je spijt, dat je niet had nagedacht voor dat je het zei en dat je haar niet had willen kwetsen.. Het is natuurlijk te begrijpen dat ze kwaad is, ik denk dat het voor haar best wel confronterend was. Praat er met haar over en ik denk dat ze dan wel zal begrijpen dat je het zo nooit bedoeld had.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het inderdaad wel een opmerking die erg anders opgevat kan worden op dat moment, ook al bedoelde je het als een grapje.
Ik zou mn excuses aanbieden en dat je het niet zo bedoeld had maar het eruit was voor je er erg in had, dat moet zij dan ook wel begrijpen.
|
waarschijnlijk is ze net als mij.....Ze blijft boos om iets ombenulligs terwijl het zzooooooo erg ook weer niet was
Mijn vriend zegt dan altijd; 'Slik die drol toch eens door!' Ze zal wel inzien dat jij het echt niet zo bedoelt had! Vertel haar dat het je echt spijt en dat het lullig was maar dat ze nu toch echt de drol moet doorslikken! (of zal ze die mop ook niet begrijpen...)
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het had iets tactischer gekunt, of je had een ander voorbeeld kunnen gebruiken. Maar ik weet zelf maar al te goed, dat het sommige dingen snel zijn gezegd, zonder er verder over nadenken flap je het er dan al uit. Ze zal vast kwaad van verdriet zijn geweest, zou ik ook zijn denk ik, teleurgesteld in je, over wat je hebt gezegd. In het algemeen zal er indien er een goede band tussen jullie is, het geen probleem opleveren voor jullie vriendschap. Echte vriendschap is niet zomaar over.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
grootste afknapper ooit! cenerentola | 140 | 26-11-2008 08:50 | |
De Kantine |
koop nu! Verwijderd | 44 | 31-12-2007 16:59 | |
Psychologie |
ook een topic over pesten spitmymindout | 46 | 19-04-2004 22:18 | |
De Kantine |