![]() |
|
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en toen zag ik deze op de vodafone site staan.
Ik heb nu vodafone prepaid dus dat zal wel goed bij elkaar passen. Nu vraag ik me af of er mensen zijn die deze mobiel al hebben en mij kunnen vertellen hoe deze bevalt. ![]() http://onlinewinkel.vodafone.nl/voda.../imv525bl.html Alvast bedankt |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo kan het ook, en deze zijn gewoon genomen met een Nokia 7650 met VGA camera, lang niet verkeerd voor een mobiel. Tuurlijk heb je wel verschillen in de uiteindelijke kwaliteit maar hier ben ik toch best wel over te spreken, voor een cam. van een telefoon tenminste! ![]() ![]() Maargoed, het komt nog niet echt in de buurt van de gemiddelde digicam, maar die tijd is snel voorbij, de Sharp GX-30 wordt over een paar weken gereleased hier in Nederland, door Vodafone. Deze telefoon maakt plaatjes op 1.3 megapixelresolutie wat alweer stukken beter is ![]() ![]() Menu van de moto v525: Motorola staat er wel om bekend om van zich eigen niet zulke geweldige menu's te hebben maar de één vind het fijn, de ander juist niet. Ik zweer bij de afgeslankte Symbian-versie van wat er op mijn Ericsson T68 staat, ik vind het super, anderen weer niet. Persoonlijk vind ik de Samsung E700 weer klotemenu's te hebben (de slash zit niet eens onder de één, daarvoor moet je alweer door 3 aparte submenus bladeren) terwijl de ander juist zegt dat dat een beetje wennen is. Gewoon proberen in de winkel, die telefoon. Kijken of het goed aanvoelt, het menu. Als je er heel erg sterk aan moet wennen dan zal het nooit lekker gaan ook. |
![]() |
||
Citaat:
* = 320x240 of 352x288 foto's maakte-ie, in ieder geval behoorlijk teleurstellend als je ze op het PC-scherm ziet. Maar in ieder geval wel scherp! Dat is wel weer positief van Nokia. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
He schat ik bel je later !! ZerO | 216 | 12-12-2005 16:24 | |
Software & Hardware |
[GSM] Nieuwe prepay tel. MaHo | 7 | 05-03-2005 22:32 | |