Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste post hier, en het word best een opsomming van problemen. Sorry daarvoor.
Het zit zo. Mijn beste vriend Gabe is een week geleden gestorven. We wisten al dat hij dood zou gaan, en hij wilde zelf ook dood, al jaren, maar het doet gewoon zo veel pijn. Ik heb samen met hem een baby die vandaag een maand oud is. Ik woon nu samen met de baby. Het zusje van Gabe, Cleo, woont hier ook half en haar vriend, Tommy, wat ook een goede vriend van Gabe was, woont hier ook zo'n beetje. Vorig jaar augustus heb ik mijn broer verloren, zelfmoord. Dus ik heb nu mijn dierbaarste mensen verloren. Tommy's moeder heeft ongeveer 3 weken geleden ook zelfmoord gepleegd. Hij heeft dus ion nog geen maand tijd dierbaren verloren. Het gaat ontzettend slecht met ons 3. Ik moet wel door, ookal wil ik dat niet. Maar ik mag de baby geen wees maken. Zij moet gelukkig worden. Cleo maakt zichzelf kapot. Ze neemt het voorbeeld van haar broer aan, die een tijd aan de drugs is geweest. Ze is 15, blowt en heeft een keer een pil geslikt, om de zorgen te vergeten. Ze snijd in haar armen en polsen. Ze zegt wel dat ze niet dood gaat, dat ze dat hun ouders niet aan mag doen, maar ik vertrouw haar niet. Tommy snijd ook. Hij ligt op bed, voert niks uit. Alleen blowen en snijden. Eten doet hij niet. Ze maken zich kapot. Ik snij ook, blow niet, slaap veel. Maar slapen is vluchten voor je gedachtes. Ik trek dit niet langer. Ik mis Gabe, Ik mis de oude Tommy en Cleo. Hoe kunnen we ooit weer normaal doorgaan? Dit is een teringzooi. Iemand tips?
Sorry was wel warrig stuk.