Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij kun je dat gewoon niet uitzetten met windows xp. Bij het maken van windows xp gingen ze er volgens mij vanuit dat mensen hun pc met meerdere mensen gebruiken en dat ieder een eigen gebruikersnaam en wachtwoord heeft en daarmee wil inloggen.
Ik snap sowieso niet waarom je windows xp zou willen gebruiken. Was gewoon bij 2000 gebleven. Offtopic: Ik heb zelf ook xp maar alleen omdat ik het niet zoek om alle drivers voor 2000 te zoeken en downloaden. Iig veel succes nog. |
![]() |
|
Verwijderd
|
volgens mij begrijp ik het niet helemaal, wil je die gebruikers aanmaken om gebruik te maken van de pc? of gebruikers gewoon vanaf het netwerk jouw pc benaderen en dan mappen kunne bekijken..!?
Je mag me ook toevoege op msn ![]() Greet*z |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik begrijp er van dat je gewoon een w8woord nodig hebt om een map vanaf buitenaf te bekijken:
Dat dus..!? Maar naar mijn weten, kan je alleen gebruikers op de computer waarmee je verbinding kan maken rechten geven om in te loggen vanaf netwerk.. dus.. maar ik zal kijken of het anders kan (configuratiescherm » systeembeheer » computer managment) moe je effe kijke zit ook wel wat tussen.. Als je wilt instellen wie toegang heeft tot welke map moet je dat zo doen: daar kom je door: Rechtermuis knop op de map » Eigenschappen » tabblad delen... Maar als je het neit krijgt als mij hierboven, meot je dat even instellen. door in boven op extra te drukken » Mapopties » tabblad Weergave » en dan "eenvoudig delen van bestanden gebruiken" uit te vinken greet*z Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 14:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hier issie : en dan meot je dit instellen.. (zo moet ie kome te staan, indat rode rechthoekie: Greet*z |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Software & Hardware |
internet probleem ( windows XP ) DopeBean | 5 | 01-01-2006 21:50 | |
Software & Hardware |
[WIN XP] Netwerkprobleem Rugbuksnuffer | 2 | 27-08-2003 18:36 | |