Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vakgerichte opdrachten zijn: dingen die indruk op je gemaakt hebben. minimaal twee werkstukken, meer is beter denk ik. minimaal drie dus. mja. ik ben nog niet klaar ![]() Overigens, zo zweverig vond ik de school helemaal niet. Je kunt daar nog steeds een vak leren. Het enige zweverige is de opleiding tot autonome kunstenaar, maar zweverig hoeft niet perse negatief te zijn. Wat is er mis met een beetje nadenken over abstracte ideeen? Je moet er gewoon open voor staan. maar dat is met veel dingen zo. Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 01:26. |
![]() |
|
bedankt allemaal,
Ik ben gister naar de willem de kooning geweest en heb daar gewoon rondgelopen en de sfeer geproeft. Ik moet zeggen dat ik het oude gebouw erg leuk vind en de sfeer sprak me ook erg aan. Jammer dan de docentenopleiding, die ik ga doen, ( en communicatie en multimediadesign) in het andere gebouw van de hogeschool rotterdam zit. Ik vind de sfeer daar veel minder, nogal kaal en leeg. De mensen zijn overigens erg vriendelijk dus dat is wel fijn. mensen hebben het over zweverig, heb ik niet ervaren eigenlijk, maar ja smaken verschillen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
daarom heb ik ook geen autonome kunsten gekozen als richting, ik zag daar geen concrete toekomst in. ik doelde met zweverig de mensen die daar komen. En het is een kunstacademie, een beetje zweverigheid zal er altijd tussenzitten al doe je nog de richting mode.
btw. IK SHIT IN MIJN BROEKJE. heb nog geen enkele opdracht af want ik zit vast ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Communicatie & Multimedia design doe ik nu
![]() Dit jaar studeer ik dus 1e jaars c&md. Het is een mengeling tussen ict en het vormgeven van computer aplicaties, wat niet wil zeggen dat je continu achter je pc zit. Hier een lijstje van vakken. Fotografie Kleurenleer, je leert hoe je het beste kleuren kan gebruiken Tekenen, gewoon met potlood, inkt, houtskool e.d Tekenen in perspectief Vormgeving, allerlei logo's, films en andere grafische dingen ontwerpen, veelal op papier schetsen Ontwerpmethodiek, lijkt op Vormgeving, alleen zonder schetsen Mediatheorie, soort van kunstgeschiedenis van de grafische media ICT, computer techniek. Tot nu toe ben ik ontzettend blij dat ik deze opleiding heb gekozen. Ik ben redelijk technisch ingesteld, maar vind het ook mooi om er direct een grafisch hoogstandje van te maken in tegenstelling tot normale informatica opleidingen. Als je meer wilt weten stuur maar een mailtje of kom op msn ![]() http://www.cmd.hro.nl/student/0757199/ op deze site kan je zien wat voor dingen ik heb moeten maken op de opleiding c&md .
||
Citaat:
Ik ga er ook heen ![]() Ben toegelaten... PM me maar als je zin hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
welkom uit de wereld van Grafische Lycea, welkom in een kunstacademie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb het alleen over de autonome kunst afdeling. Daar gaat het vooral over het idee erachter, en een lulverhaal wat je verzint, de kwaliteit is te verwaarlozen. Tuurlijk zit er ook hardstikke goed spul tussen maar de meesten hadden hun atelier ingericht met papierfrommels met wat kwakken verf erover. de rest van de afdelingen zag er wel goed uit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zal je vast wel tegen komen volgend jaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Basterds!
||
Citaat:
![]() denk gewoon: daar krijgen ze spijt van ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heb je niet wat werk om te laten zien? En wat vroegen ze, en wat heb je ze laten zien? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() uhm.. kep wat op mn website staan, alleen das niet helemaal recent. Kzet hier wel ff wat neer ![]() ![]() ![]() net gedaan, is voor schoolopdracht ![]() ![]() ![]() ![]() mja enzovoort. ze vroegen of ik wat wilde uitleggen bij bepaalde werkstukken, en wat ik met illustratie wilde doen enzo, en verder keken ze wat rond (ik moest het uitstallen) en ik legde de opdracht uit die ik gemaakt had voor de hku. Met favo dingen enzo) ![]() die zat er oa bij. nouja, kep wel geluk gehad denk ik ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Willem de Kooning Click | 5 | 23-12-2007 12:18 | |
ARTistiek |
Willem de Kooning Lunatik | 13 | 06-12-2005 22:43 | |
Algemene schoolzaken |
Boeken Willem de Kooning Academie Venster | 6 | 26-07-2005 13:45 | |
Studeren |
KABK Den Haag of Willem de kooning Rotterdam 6663scarlet | 0 | 30-01-2005 11:12 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete voor Willem de Kooning Academie Rotterdam Lyanna | 8 | 08-11-2004 14:07 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete voor Willem de Kooning Academie Rotterdam Lyanna | 10 | 31-10-2004 23:17 |