Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou voor zo'n systeem nooit een R9600 kopen, simpelweg omdat je daar geen enkele winst bij boekt. Hij kan geen DirectX9 games spelen, vanwege zijn andere specs (waarvan ik vermoed dat ze niet hoog zijn gezien zijn huidige videokaart).
Dan blijft over DirectX8, en een GF4Ti4200 64MB van €80 is sneller dan een Radeon 9600 in deze spellen. Fijn voor die kaart gaan dus, zit je ook binnen je budget. Probleem is dat deze kaart nog maar mondjesmaat verkrijgbaar is, maar check de Tweakers.net pricewatch eens.
|
Nu had ik ook nog een vraag, ik ga waarschijnlijk de radeon 9800pro 128 kopen, heb ik daar wat aan, games voornamelijk?
Heb amd 2400 ga nog een niewe moederbord kopen deze denk ik ASUS Socket A Asus A7N8X-X omdat die ddr heeft en 8x agp!
||
![]() |
ik heb een ati radeon 9800Pro op een amd 64 3400+ dat is echt zalig
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 12:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Ik zou het nog eens ernstig overwegen, post nu je complete specs eens. En wat voor soort spellen wil je gaan spelen? (DirectX8 of ook DirectX9; PS2.0)
||
Citaat:
![]()
|
Ow, bagger, nah ik heb nu een radeon 9600pro ...die loopt ook goed, maar ik heb geen zin om over 2 jaar een nieuwe 3dkaart te kopen!
Dus als ik een radeon 9800 wil kopen moet ik een nieuw moederbord kopen die een hogere fsb heeft, mijne heeft nu 266? Specs: Amd 2400 xp Msi k7t turbo 2 120 gb maxtor 7200 rpm 256 mb sdram Radeon 9600pro 256 mb
Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 15:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
nee ik bedoel eigenlijk zo, de 3dkaart is altijd duurste ding van z'n pc, dus dan wou ik nu een van de betere halen, en mijn oude verkopen, maar aangezien mijn proccesor dat niet aan kan, dan doe ik het maar niet, als mijn pc dan helemaal is afgeschreven haal ik me wel de Radeon X of zo
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Laat ik het zo zeggen: een PC van €5000 koop je over 2 jaar voor €1300. Denk daar eens overna. Kom over een jaar nog maar eens terug, dan kun je beter een nieuw systeempje kopen als de huidige niet meer voldoet. Het snelste van het snelste kopen is zelden goed. Dat gaat op voor koelkasten, stofzuigers en andere low-tech produkten; NIET voor computers. Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Wat zijn precies je klachten? De snelheid van AGP is overigens niet relevant. Op welke resolutie draait je videokaart/monitor? Op 1024x768 zou de kwaliteit op alle niet-antieke kaarten gewoon goed moeten zijn. Op 1280x1024 en 1600x1200 kan de kwaliteit echter sterk wisselen per kaart, vanwege bovengenoemde oorzaken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ah zo, ik dacht zelfde GPU maar andere kaart (ander 'jasje').
Maar dat zou wel vreemd zijn ja, wel mogelijkheid dat de ene een nieuwere revisie is, of dat hij idd gewoon stuk is oid. Maar ik wacht wel af wat nu precies het probleem is en onder welke omstandigheden.
|
Wat wou je dan??Ik kan moeilijk een nieuwe pc gaan kopen met €700 te besteden
![]() Maar heb ik dan wel echt winst in mijn spellen, ik wil bijvoorbeeld niet met bf1942 of iets dergelijks nog met 800X600 draaien(je pakt je sniper, en je kan niet richten op z'n kop omdat je resolutie te laag is zeg maar), maar kan ik mijn pc verder nog wat sneller, of beter maken??bijv. door nog 256MB DDR-RAM erbij te plaatsen?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toevallig heb ik een Asus Radeon 9800XT op een Asus A7N8X Deluxe. Dat blaast! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat zit er nu in? kunne we je meteen een goede prijs geven voor op marktplaats...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Videokaart nieuw systeem Korreltjezout | 29 | 29-08-2012 09:57 | |
Software & Hardware |
Beste merk moederbord met oog op budget en mogelijkheden? Severus | 29 | 14-05-2009 12:29 | |
Software & Hardware |
dual core of niet? twinkebel | 32 | 27-12-2006 22:48 | |
Software & Hardware |
Zelf samenstellen nieuwe pc Verwijderd | 33 | 23-05-2006 05:52 | |
Software & Hardware |
Ik denk erover om dit systeem aan te schaffen: Preaper | 79 | 02-09-2003 17:45 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe Computer] Welke onderdelen Joris | 57 | 28-07-2003 12:42 |