Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2004, 14:01
Kein Zurück
Kein Zurück is offline
Hey,
Ik gebruik op dit moment vooral Overnet, maar mijn vraag heeft volgens mij gewoon met elk willekeurig filesharing programma te maken.
Als ik Overnet start en begin te down- en uploaden geeft ie altijd aan hoeveel kb/s dat zijn. Nu heb ik laatst DU-meter geinstalleerd en het valt me op dat vooral de upload steeds 3 kb/s hoger is dan Overnet aangeeft. (en ik heb geen andere programmas aan staan). Nu vraag ik me af wat voor een upload dit is. Is deze upload nodig om de queues enzo bij te werken? Of een soort ontvangstbevestiging van mijn pakketjes? Of is er mogelijk een andere oorzaak zoals bijvoorbeeld spyware. Ik heb Adaware 6 en Spybot S&D gedraait en die vinden beide niets. Ook heb ik met Zonealarm pro alle programmas geblokt behalve overnet firefox en "generic host process for win32 services" (zonder dat geval kan ik geen internet meer op )

ps. Weet iemand toevallig zoiets als Du-meter dat ook ip's en ports kan registreren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-02-2004, 14:16
Kein Zurück
Kein Zurück is offline
Nogiets:
Ik dacht dat het afgelopen was, daarom heb ik het maar niet gelijk gepost, maar als overnet bezig is, kan ik veel sites niet meer openen (www.google.nl can not be found). Als ik overnet afsluit en firefox opnieuw start lukt het weer. (soms moet ik heel xp opnieuw opstarten zodat ie het weer doet) In theorie heb ik nog minstens 50 kb/s down en 20 kb/s up over om sites te bekijken. Dit vind ik gewoon echt vreemd. Ik map naar de volgende ports: 4662 en 4672.
MSN doet het net zo min, maar kazaa dan wel weer

Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 14:39.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 16:13
Verwijderd
Als je kabel hebt word je UP en DOWN verkeer gedeeld..
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:37
Kein Zurück
Kein Zurück is offline
Ik heb ADSL. Het probleem is dat het ook vrij willekeurig is dat ik geen verbinding kan maken met IE, Firefox (en waarschijnlijk nog meer) Meestal gaat het in het begin wel samen met overnet. Maar na een tijdje surfen kan hij gewoon geen server meer te pakken krijgen. En af en toe doet ie het gewoon weer zonder dat ik naar mijn weten wat heb verandert (nu is zo'n moment)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten