![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja je kan makkelijk pfeiffer hebben zonder er iets van te merken. Ik heb het bijvoorbeeld van mn ex gehad, maar hij wist zelf niet dat hij het had. Dus toen heeft hij nadat ik erg ziek werd zich laten testen en bleek dat hij het net had gehad maar ook niks had gemerkt.
Dus het kan wel. Gewoon lekker blijven doen wat je doet, als het niet lukt zal je het wel merken, grote kans dat het gewoon zo blijft.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb (tijdens dat ik pfeiffer had) er geen last van gehad, maar wel nadien. Ik werd toen heel moe, vaak hoofdpijn en kon steeds minder door vermoeidheid. Bloed laten prikken en er kwam dus uit dat ik het net gehad had. Veel mensen worden niet echt ziek als ze het hebben, maar wel van 'de nasleep'.
Maar je hoeft sowieso niet persé heel ziek en vermoeid te worden van pfeiffer.
|
Dat kan heel goed hoor.
Mijn broer had last van opgezette klieren. Ze hebben toen een bloedtest gedaan, waaruit bleek dat hij pfeiffer had. Maar hij had na die uitslag eigenlijk helemaal nergens last van. Hij voelde zich gewoon zoals altijd. Dus dat je moe moet zijn als je pfeiffer hebt is gewoon een fabeltje hoor. De een heeft gewoon meer pech dan de ander ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het kan zonder dat je het merkt voorbij gaan, toen mijn ex het kreeg, moest ik mij ook laten testen en het bleek dat ik het al gehad. Nooit iets van geweten, er is wel een periode geweest dat ik vermoeider was dan normaal, maar toen ben ik gewoon doorgegaan dus ze denken dat het toen is geweest.
|
![]() |
|
Vertel ze dit maar:
97% van alle mensen boven de dertig jaar heeft een Pfeifferinfectie meegemaakt. Heus niet al die mensen worden ziek.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe dan ook is het zo dat je er alleen wat van merkt meestal als je zo tussen de 14 en de 18 bent op het moment van de infectie; op latere of eerdere leeftijd gaat het bijna altijd ongemerkt voorbij. |
![]() |
||
Citaat:
en ik ga der ook wel een beetje gebruik van maken (eigenlijk niet zo... alleen nu dat we in groepjes moeten werken voor school... en een paar mensen nog niets gedaan hebben.... en het morgen af moet zijn.... anders is het niet zo leuk voor mijn punt ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
ziekte van pfeiffer. xlisaa_w | 5 | 08-01-2013 14:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Keelontsteking Cherry Springs | 6 | 18-09-2012 09:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Slapen Verwijderd | 23 | 16-04-2007 10:47 | |