![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je best wel verlegen bent, koop dan eens een leren pakje met zweepje, bind hem vast aan het bed, en doe dominant
![]() En nu iets haalbaars: trek heel sexy (misschien zelfs gewoon kinky) ondergoed aan en wees eens dominant. Stellen de mannen wel op prijs dacht ik zo ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hem uitnodigen.. dan mee naar slaapkamer nemen... hem neerleggen,en tegen hem zeggen.. dat hij niets mag doen.
Onder het motto: just lay back and enjoy the ride [ahum ![]() Jij kleed hem uit, streel hem, trek hem af... pijp hem... en dan kan je nog overstappen op bijvoorbeeld seks. Je vriend heeft geen idee wat hem overkomt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als ik m meteen naar bed zou sleuren.. nee dat zou ie niet zo op prijs stellen denk ik. want dan zal ie vast wel anderen dingen doen of willen doen zoals achter de comp of een film kijken op de cmop |
![]() |
||
Citaat:
|
als hij bij je langskomt moet je zien dat je passoa in huis hebt, ik heb al ondervonde dat jongens daar zin van krijgen.
dan neem je hem mee naar je slaapkamer laat hem op je bed liggen . kleed hem dan volledig uit , dan strip je even, en dna zeg je dat hij gewoon moet genieten en niets moet doen. dan pijp je hem ofzo en na een tijdje gewoon overschakelen naar seks. en btw 1 klein tip: als jij op je rug ligt moet je een seen kussen onder je kont steken, en dan seks hebben dat doet heel goed bij je vriend en ook goed bij jou !!!! ![]()
|
![]() |
dus als hij naar jouw komt roep hem dan naar de slaapkamer
je spuit je borsten vol met slachroom en doet een lapdance voor hem daarna moet hij de slagroom aflikken enzo maar je moet zorgen dat hij je niet kan aanraken zo kun je hem lekker geil maken door te teasen de rest laat ik aan jou over ![]() |
![]() |
|
Misschien een lieve intieme brief schrijven? Ik heb mijn vriend een brief geschreven toen het even niet zo lekker liep en daar was hij erg blij mee. Maar je kunt natuurlijk ook een brief schrijven waarin staat hoe goed het wel gaat
![]() Oh en ik vind het persoonlijk erg leuk om naar de dierentuin te gaan, misschien kunnen jullie dat samen doen?
||
Citaat:
![]() Maar dat is al gauw een man-vrouw relatie probleem. Vrouwen willen vaak veel meer aandacht. En het is ook meestal zo, dat als vrouwen verdrietig zijn ze graag aandacht willen (getroost willen worden), terwijl een man dan het liefst met rust gelaten wil worden. Enne, ik denk ook niet dat me vriend het op prijs stelt als ik hem meteen bespring als ik hem zie ![]() We bouwen meestal de spanning gewoon op. Dan is de ontlading des te leuker ![]()
|
Hier nog een tip. Elders in dit forum staat een topic over seksspelletjes en daarin schreef iemand een verhaal hoe je de ander helemaal gek kan krijgen. Ik weet uit ervaring dat die suggestie heel goed werkt bij een jongen. Wees alleen voorbereid op de mogelijkheid dat zodra er de gelegenheid is voor seks, hij je zal bespringen (letterlijk).
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wel het boek Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen ![]() En ik ben nu bezig in het vervolg. Waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen ![]() Wel heel generaliserend (ze spreken dan ook over 'het gemiddelde'), maar wel heel handig. Ze schetsen een situatie, een probleem, en geven dan heel veel tips over hoe je er mee om kunt gaan en het eventueel kunt oplossen. Er staat altijd wel iets in wat goed van pas komt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
nice guy's finish last Verwijderd | 59 | 09-11-2005 08:39 | |
ARTistiek |
Amsterdam conceptart workshop Captain N | 8 | 06-04-2004 19:46 | |
Muziek |
GUTG Topic (2) DeadNation | 246 | 16-10-2003 15:31 | |
Games |