Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2004, 18:57
Spydogez
Spydogez is offline
Ik ben meegevraagd op vakantie naar Hongarije, het Ballatonmeer naar zo'n villa. Hebben jullie hier ervaringen mee? Want ik heb wel het een en ander erover gehoord, dat je daar als Nederlander in elkaar geslagen wordt
En komen er ook veel Nederlanders?

Het is misschien mijn enige kans om op vakantie te gaan...
Oud 05-03-2004, 19:19
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik ben er geweest, jah. Vond het redelijk. Maar goed, hier staat wel wat in voor je:

Siofok-Topic
Oud 05-03-2004, 19:22
Tovenaar
Tovenaar is offline
Hmm, wie dat gerucht de wereld in geholpen heeft geen idee, maar blijkbaar is die persoon niet echt goed bij z'n hoofd. Het Ballatonmeer moet een fantastische omgeving zijn om naar toe te gaan, en Hongaren zijn hele vriendelijke mensen. Misschien alleen niet tegen Russen, maar de reden daarvoor laat zich raden...
Oud 05-03-2004, 21:10
tiram
tiram is offline
Ik denk dat dit topic wel gesloten kan worden, op dat siofoktopic staan al erg veel tips!!
Oud 06-03-2004, 12:49
appelsientje
appelsientje is offline
Hm bij ons is 2/3 jaar geleden daar wel 400 gulden gestolen.. maar goed dat is niet echt algemeen. Maar leuk is het er wel.
Oud 06-03-2004, 14:33
Toet0r
Toet0r is offline
Ik ben in Hongarije geweest, maar niet bij het Ballatonmeer. kennissen van ons in Hongarije wat huisjes hebben zeggen dat het behoorlijk tegen valt daar.
Oud 06-03-2004, 14:48
Elvira
Elvira is offline
Ik ben daar een paar jaar lang elke zomer met me ouders en broertje heen geweest. Altijd op dezelfde camping tegen het Ballatonmeer aan. Sommige gedeeltes zijn wel wat smerig, omdat de hongaren daarin ook echt hun vissen schoonmaken en dan zie je in een keer van die ingewanden naast je drijven hehe. En bepaalde gedeeltes zitten vol met van die kleine slangetjes, hooguit 80cm lang geloof ik, doen je geen kwaad. De omgeving is echt mooi daar, je ken er ook lekker goedkoop eten, goed eten ook. Ik ben er 1x een beetje uitgeweest, dat was de laatste keer dat ik er kwam, was toen 11 ofzo denk ik of 10. Nederlanders zijn er wel, maar je ziet er voornamelijk duitsers en oosterijkers. Tenminste dat was bij ons zo, maar we hebben nu na al die jaren nog contact met sommige van die mensen. En Hongaren zijn idd erg gastvrij, ik weet nog een keer dat een man voor ons allemaal vis had gevangen en schoongemaakt, we aten toen echt verse vis, lekker man hehe. Maja... iig Ballaton is wel chill.
Oud 07-03-2004, 14:16
Roonstip
Roonstip is offline
Hongaren zijn inderdaad hele aardige mensen, alleen de kennis van engels is nog niet overal goed. Maar goed dat is het in het binneland van frankrijk ook niet. En wat betreft dat siofok, das wel heel anders dan de rest van het balatonmeer dus dit topic kan best blijven bestaan

Oh ja, het meer is heel ondiep)
Advertentie

Regels voor berichten