Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
welja, je moet niet bepaald iets voor hen persoonlijk verzinnen natuurlijk
![]() ![]() fantaseer er op los, zou ik zo zeggen! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gezorgd voor een prachtig ontbijt tegen dat m'n tante opstond, tafel ongelooflijk mooi gedekt en croissants en pistoleekes enzovoort, en een groot papier ertussen: "wil je met me trouwen?" * zwijmel * ![]() xxx |
![]() |
|
Mij lijkt het het leukst als het spontaan komt, dat je gewoon voelt dat het een geschikt moment is waarop je samen zo intiem bent dat het heel bijzonder is.
Als ik een speciale plek moest verzinnen zou ik het in de duinen willen of op het strand, snachts, met een hemel vol sterren. ![]() (maar ik wil niet trouwen ![]()
|
Verwijderd
|
Cliche:
Naar een vuurwerkshow gaan kijken en dan "Huppeldepup wil je met me trouwen?" en vervolgens een ring tevoorschijn halen. Ik zou het leuk vinden als het enigzins spontaan gebeurd. Op een gewone avond, we hebben een ontzettend melig gesprek en dan gewoon vragen/ gevraagd worden. Mét serieuze toon natuurlijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben inderdaad ook zo'n traditionele kwezel, ik zou ook op een intiem moment, op een intieme plaats een aanzoek doen.
Wat wel origineel is, is de aanzoek van pianist Wibi Soerjadie, die zijn aanzoek deed tijdens een solo concert, in het concertgebouw in Amsterdam, maar ja, dan moet je eerst een beroemde pianist zijn. |
![]() |
|
En in een luchtballon is niet standaard wou je zeggen?
![]() Als mensen zeggen dat ze het anders dan andere willen doen komt altijd opeens de luchtballon uit de kast maar goed.... Voor ons is het een beetje moeilijk om iets orgineels te verzinnen omdat wij die 2 niet kennen. Zo zou het wel bij mij kunnen => In disneyland bij dat ene kinderspeel gedoe bij het hotel verkleden we ons als Knorretje en Tijgertje (zo worden we genoemd door goede vrienden ![]() En dan mag knorretje wel een aanzoek doen ![]() Ik zie het al helemaal voor me haha Tijdens een onwijs mooie snowboard vakantie zou ook wel mogen. Ik ben helemaal gek van snowboarden dus als we ergens eenzaam op een mooie plek aan het poederboarden zouden zijn zou dat ook wel super zijn eigenlijk
|
Zoals het er nu voorstaat, hoef ik niet zo nodig te trouwen, maar als mijn vriend per se zou willen trouwen over een aantal jaar, wil ik er best over na denken
![]() ![]() En dat hoeft helemaal niet met een speciale situatie met allerlei toeters en bellen. Gewoon simpeltjes is goed genoeg, het gaat om het gebaar. |
![]() |
|
k zou willen dat mijn vriend me vraagt als we op vakantie zijn in turkije bv (HINT!!!!) op een hele mooie en rustige plek bij zonsondergang
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm.. dit wordt een stomme reactie, maar als ik door iemand ten huwelijk gevraagd zou worden en ik zou erachter komen dat hij de manier waarop enzo niet zelf had bedacht, dan zou ik dat ontzettend vervelend vinden.
Want het is toch juist iets tussen 2 personen. Maarjah dat neemt niet weg dat het een leuk topic is. ![]() Ik zou willen dat het allemaal heel gemeend is, dat alles wat hij bedacht heeft vanuit zn gevoel zou komen en niet vanuit de wens om origineel te zijn. Want als het gewoon vanuit je gevoel komt dan wil je toch vanzelf lieve en speciale dingen. ![]() Er moet dan dus wel iets speciaals gebeuren, dus niet op een doodgewone dag op een doodgewoon moment. Het moet wel héél romantisch en lief zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*een gelukskoekje met een briefje erin
![]() *of met een polaroid camera een foto maken, van hun samen. dus dat ze samen een foto van zichzelf maken, en hij op dat moment zn jasje open doet waar aan de binnenkant een briefje zit met (in spiegelbeeld?) 'wil je met me trouwen?' er op. als zij dan klaar is met die foto wapperen ziet ze dat ![]() *haar een tijd lang elke dag een kaartje sturen met elke dag een letter erop totdat het 'trouw met me' vormt. (oid) *op haar plafond met glow-in-the-dark verf schilderen, zodat ze dat pas 'snachts ziet ![]() dat soort dingen, zo lang hij het maar niet via een tv-programma of tmf-sms doet, dan zit het wel snor |
![]() |
||
Verwijderd
|
Van te voren alles al regelen en dan op de dag zelf zeggen 'Hee, ga je mee?' en dan zij 'Waar naar toe?' en dan 'Stadhuis, we gaan trouwen'. Maar dat kan alleen als je érg érg érg zeker van je zaak bent
![]() Nee, ik vind eigenlijk dat een huwelijksaanzoek beter maar niet origineel kan zijn. Gewoon, op de plek van je eerste afspraakje of op de plek waar je elkaar hebt op ontmoet of op de plek waar jullie het liefste samen naar toe gaan, en dan daar iets romantisch doen, een dag en avond lang, en dan aan het eind van de avond tijdens of vlak na het eten, of midden in de nacht, op je knieën, ring tevoorschijn frummelen en vragen. Al was het eerste 'afspraakje' van mijn vriend en mij bij een vriendin thuis, en ontmoetten we elkaar op school in een lokaal dat er na de verbouwing niet meer is (nu is de mediatheek daar), en gaan we vooral vaak naar de videotheek en een croissanterie waar altijd huilende kinderen zijn Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 11:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wel leuke ideeen |
![]() |
|
Ik heb echt een hekel aan verrassingen en zeker als er veel mensen vanaf weten en ik dus nog niet. Daarom zou mijn toekomstige man niet zoiets 'speciaals' moeten doen.
Voor mijn huwelijksaanzoek zou hij een perfecte avond kunnen verzorgen. Uit eten gaan, naar een mooie musical en vervolgens naar een hotelkamer. En daar dan ten huwelijk vragen. Zoiets. Maar dat is dus ook al persoonlijk, want misschien houdt dat meisje juist wél van grote verrassingen ofzo.
|
![]() |
Als ik het voor mezelf zou moeten verzinnen, dan op een fries meer, in een valk, bij zonsondergang, geen of amper wind, dus dat je niet hoeft te zeilen, en haar dan vragen, en vervolgens de hele nacht van friesland en elkaar genieten midden op een meer
![]()
|
Ik zei: Ik wil best met je getrouwd zijn, maar dat hele gedoe met die trouwerij zie ik echt niet zitten.
Hij zei: ik moet er ook niet aan denken, maar als ik zou trouwen zou het met jou zijn. Ik: het kan toch ook gewoonaan het loketje? Hij: moeten we eerst wachten tot onze families uitgestorven zijn, want die krijgen een rolberoerte. Ik: en we moeten ook van te voren naar de notaris, want die gemeenschap van goederen zie ik niet zitten Hij: Weet je wat dat kost! ik: Hmm, en nu gaat het toch ook goed? Hij: precies, dus waarom zouden we gaan trouwen Ik: nou, ik wil alleen met jou niet trouwen hoor Hij: ik ook met jou Maar ik geloof dat dit niet is wat de TS in gedachten heeft. |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() Ik ga mijn vriendin ten huwelijk vragen op de volgende manier: Ik beklim eerst met mijn vriendin de Lebuïnus toren in Deventer. Vervolgens hebben wij een prachtig uitzicht over de stad. Mijn vrienden rollen ondertussen onderaan de toren een spandoek uit van ongeveer 20 meter lang. Hierop staat: Eline, ik hou van je, wil je met mij trouwen? Vervolgens staat er op de hoek van de toren een wijnkoeler met Champagne en 2 glazen en een doosje met een PRACHTIGE ring. Kben ervan overtuigd dat ze geen Nee ![]() Suc6 (ps. een vliegtuigje over laten vliegen met een mooie staart werkt denk ik ook wel.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
of oh! Hebben jullie die ene film gezien? Ja nu moet ik de titel nmoemen anders is er alsnog niets aan ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-03-2004 om 10:34. |
![]() |
|
eeh neem paardrijles
en als je weer een keer naar je vriendin toegaat kom je in je prinsenpak op een wir paard aanzetten en stijg je af en vraagt haar ten huwelijk
||
Citaat:
Wat je ook doet, zorg ervoor dat hij het zelf bedacht heeft. Je kunt hem wel een beetje sturen of hints geven, maar uiteindelijk moet hij zelf met een idee op de proppen komen.
|
In een luchtballon is niet origineel maar afgezaagd
![]() Het leukste verhaal dat ik ken, is hoe Brendan Fraser (jaja, die acteur uit George of the Jungle etc.) zijn vriendin ten huwelijk vroeg. Ze gingen een dagje uit, allemaal leuke dingen doen, weet niet meer precies wat, en aan het einde van de dag liet Brendan iemand een foto van hen maken. Op dit foto houdt hij met een hand zijn jasje open waar aan de binnenkant een briefje hangt met 'Will you marry me?' Ik weet alleen even niet meer hoe het verder ging, de rest zul je dus zelf in moeten vullen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
Liefde & Relatie |
Trouwtopic! Nona | 454 | 31-01-2011 12:26 | |
Liefde & Relatie |
Emancipatie en de liefde! Cherry Springs | 19 | 21-08-2010 14:41 | |
Liefde & Relatie |
Hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? supergirl#1 | 60 | 07-11-2009 00:23 | |
Liefde & Relatie |
Wij gaan trouwen!!! barthais | 55 | 14-04-2003 19:31 | |
Liefde & Relatie |
Huwelijk chatfreak2002 | 49 | 28-04-2002 09:23 |