![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als je niet zo heel veel rookt en nog niet zo heel lang, dan is écht niet te zien of je nou elke dag rookt of 1 keer per week een avond. Die tien dagen stoppen kun je altijd alsnog doen, want dat kan natuurlijk nooit kwaad
![]() Ik weet trouwens ook niet of op röntgenfoto's uberhaupt wel te zien is of iemand rookt, volgens mij heb je daar een ander soort fototechniek voor nodig, maar die zal je ook wel krijgen want met röntgenfoto's zijn de longen ook niet zo duidelijk in beeld te brengen, toch? (er is/was hier iemand die daar veel van weet/wist, wie ook weer?) Daarbij is je moeder niet in staat om foto's van jouw longen te laten maken. Ze zien haar al aankomen in het ziekenhuis 'ja, hier is mijn dochter, ze hoest zo, maken jullie eens foto's van haar longen?'. Als je naar de huisarts gaat zal die eerst eens luisteren hoe het in je longen klinkt als je hoest, aan jou vragen hoe lang je al hoest en of het ergens pijn doet als je hoest en dat soort dingen, en op basis daarvan een diagnose stellen en medicatie en/of tips mee geven, en pas als dat niet helpt gaat-ie aan foto's maken denken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, waarsch is het gewoon iets van bronchitus ofzo... dan krijg je medicijnen en als het goed is is het dan weer over... niks geen fotos
maar als je zo bang bent dat je moeder erachter komt dat je doordeweeks rookt, waarom stop je dan niet met doordeweeks roken en ga je alleen nog in het weekend roken? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik denk dat je je moeder het beste kunt vertellen dat je dagelijks rookt. Het is even een zure appel waar je doorheen moet bijten maar dan ben je er wel vanaf. Mijn moeder heeft me betrapt, dat is nog veel erger. Dat was een maand oorlog in huis. ![]()
||
Citaat:
![]() (naast dat prikgevalletje)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Clean air Nederland: 'Roken in eigen tuin moeten we niet meer willen' df | 124 | 05-10-2015 06:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
enquete roken rare | 51 | 20-06-2012 15:59 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête over roken LuCernaA | 2 | 31-05-2008 08:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken perfectme | 500 | 25-04-2007 14:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti-rook spotjes Yamyam | 77 | 30-10-2002 11:37 |