Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.paboforum.nl/yabbse/index...;threadid=4475
Je kan dus ook gewoon stage lopen wanneer je deeltijd doet, maar je kunt ook gaan werken (en voor zo ver ik weet is het zo dat als je werkt in het onderwijs, je werk als stage geldt, maar dat zou je dus moeten informeren bij de hogeschool waar je heen wilt). |
![]() |
|
Toevallig heb ik er gisteravond nog wat over opgezocht aangezien ik ongeveer met hetzelfde probleem zit.
In juni ben ik klaar met mijn eindstage (onderwijsassistent). Ik heb zo'n beetje al aangeboden gekregen om op diezelfde school te blijven werken volgend jaar, maar ik wil wel graag nog doorstuderen. Nu heb ik wat opgezocht bij Groenewoud Nijmegen. Hier heb je pabo in deeltijd (2 of 3 jaar, ligt er maar net aan hoe zelfstandig je bent). Stages duren niet langer dan 4 weken en je kan er gewoon bij blijven werken. Ik weet niet precies waar je vandaan komt? Maar dit zou weleens een optie kunnen zijn (ook voor mijzelf). Nah voor meer informatie ===>> www.han.nl .. beetje zoeken en dan kom je er wel
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Deeltijd of voltijd rechten aan de universiteit?! ibrk | 5 | 04-05-2015 18:18 | |
Werk, Geld & Recht |
Deeltijd studie volgen N G | 1 | 16-07-2014 21:12 | |
Studeren |
Rechten in deeltijd EUR Axel11 | 4 | 29-06-2007 19:42 | |
Studeren |
Deeltijd niet vergoed?! Yab-Yum | 70 | 09-03-2007 18:48 | |
Algemene schoolzaken |
deeltijds volwassen onderwijs, geen studiefinancering ? Str0nk | 3 | 11-05-2004 15:52 | |
Algemene schoolzaken |
deeltijd pabo? ??? | 1 | 06-04-2004 05:40 |