Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar loop idd eens een telefoonzaak binnen, of, als dat teveel moeite is, zoek hier eens.
|
Motorola MPX-300, 320x240 QVGA TFT Touch Sensitive, 1.3 megapixel Photo Sensor, qwerty keyboard, Bluetooth, Infrared, 64mb ram, 350Mhz+ CPU, MMC/SD/MiniSD Slot, Windows Mobile 2003 OS..
Ohjee kom ik weer aan met mn modellen die pas over een jaartje uitkomen ![]() Serieus, kijk eens uit naar de Nokia 6230, komt héél spoedig uit. Heeft een fraai 65k scherm, geheugencard, bluetooth, stereo FM radio, fijne VGA camera. Vooral klein en mooi, ik vind het 't beste wat Nokia in tijden heeft gemaakt. ![]() Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 22:09. |
![]() |
|
ik heb de nokia 6610
zit een radio bij en een optie voor camera, dus die kan je er altijd nog bijkopen later ik heb m icm abo gekocht, dus was gratis (telfort 200 min, 2 jaar) t ding bevalt goed en batterij gaat lekker lang mee ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn Ericsson T68 wint het nog steeds van de 6610, trouwens, gewoon veel betere connectivity. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() on topic ik zou idd maar gewoon naar de telefoonzaak gaan ofzo daar hebben ze vast wel goede raad of kop gewoon de eerste beste aanbieding bij de kruidvat dat belt gewoon lekker simpel ![]()
|
![]() |
Mijn abbo was laatst afgelopen en ik heb nu een Nokia 7600 met een 2 jarig debitel 210 abbo (toestel was gratis), en owja 't boeit me vrij weinig als je em lelijk vind
![]() ![]() ![]() Zit vanalles op, mp3speler, digicam met video opneem modus ding geval voor 2 en un halve minuut filmen met geluid, bluetooth, gprs, infrarood, usbkabelverbindingingangding (kabel en software krijg je erbij) en je kan ook bellen enzo ![]() ![]() Dus ik heb niet zo snel gezien hoe oud je ben en ik weet je belgedrag niet, maar anders een abbo met een state of the art telefoon kan dan tot de mogelijkheden behoren ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[GSM] Kopen op Ebay Wandering | 5 | 11-03-2005 16:13 | |
De Kantine |
gsm kopen? vedetje | 18 | 21-08-2003 20:38 | |
Software & Hardware |
[GSM] Nieuwe Nokia (7210-8310) [eitje]Methuselah | 32 | 04-03-2003 17:49 | |
Software & Hardware |