Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
schrijf precies eens op wat je voelt en wat er in je op komt. is heel erg eng om daarna terug te lezen maar ik wordt er rustiger van wie weet jij ook wel |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Kun je niet met iemand opschool erover praten ofzo? Dat kun je dan meteen maandag doen! Schrijven is ook een goeie tip, of zoek je internet vriendinnen. Mijn twee internet vriendinnen zijn mijn beste maatjes geworden ondanks dat ik ze nooit gezien heb!(als er iets is mag je me altijd PM'en I'll be there) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ook al voel je 10.000 dingen door elkaar, schrijf gewoon op wat er in je opkomt. Dat helpt echt. Als je het aandurft, kun je alles daarna doorlezen en kijken hoe je hebt geredeneerd ed. Als iets de negatieve kant uitdraait, probeer dan de onlogische kanten eruit te halen en haal hier je eigen redenering mee onderuit. Laatst kwam ik er namelijk op uit dat ik minder bijzonder was als een random schelpje...die is op zich redelijk makkelijk onderuit te halen (ik heb een persoonlijkheid en het schelpje niet).
Als je op je werk zo'n aanval hebt probeer dan een rustige plek te zoeken als je zeker weet dat je je zelf niets aan zult doen. Anders lijkt het me het beste om onder de mensen te blijven, hoe moeilijk het mischien ook lijkt. Verder: praat erover, met je hulpverlener, met vrienden, met iemand....
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |