Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als het echt etters zijn vertellen ze je vast hun naam niet, maar je kunt wel een beetje druk uitoefenen om jou die te geven. Je weet maar nooit. Als de ouders zich ermee gaan bemoeien (ook al is dat negatief) heb je wel meer houvast. Maar als het echt van die paupers zijn zou ik ook met de ouders maar een beetje oppassen, die mensen reageren vaak vrij dierlijk. |
![]() |
|
![]() |
nou geloof me...die kinderen zijn niks voor niks zo...dus naar hun ouders gaan helpt niet...als je van je fietst afstapt en doet alsof je die kinderen "iets" aan wilt doen...dan zijn ze meestal zo weg...
||
Citaat:
Ook is het niet de regel dat het geen zwaarder middel mag zijn als die van de dader. Je mag alleen geen zwaarder middel gebruiken dan noodzakelijk. (anders wordt het noodweerexces) Dus als er iemand met een knuppel voor je staat en jou wil slaan, dan 'mag' je diegene met een mes steken als dat de enige mogelijkheid is om in veiligheid te komen. Is er echter een lichter middel aanwezig, dan moet je dat lichtere middel gebruiken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Geweld, wat zijn mijn rechten? Wammus | 50 | 20-02-2006 23:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Flora & Fauna |
Zijstap -> Dierenbevrijdingsbewegingen MickeyV | 18 | 26-10-2003 01:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |