![]() |
|
Wat een titel...
Maargoed, dat lijkt me dus een reuze interessante opleiding Ik zit er over te denken om zoiets na mijn mbo ICT niveau 4 opleiding te gaan doen. Wat vraagjes: -Volgt iemand van jullie deze opleiding? -Vind je het leuk? -Heeft de HKU een goede organisatie? -Hoe was het toelatingsexamen? (volgens hun website komen er maar1 op de 4 tot 1 op de 8 mensen doorheen) -Wat voor vakken krijg je zoal? -Is de opleiding erg zwaar? Alvast Bedankt... |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kleine tip: Als jij dit jaar ook van studie wil wisselen moet je snel een beslissing nemen want voor de studie AVM moet je je voor 15 mei hebben ingeschreven ![]()
||
Citaat:
Vanwaar jouw keuze voor AVM boven die andere twee opleidingen binnen de HKU die erop lijken trouwens? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik weet niet precies welke 2 andere opleidingen jij bedoeld, maar ik zat te twijfelen tussen "audiovisual media", "Image & media Technology" en "Media Design & production". Ik heb nu mijn keuze gelegd op AVM. (ook al is dat nog niet zeker dat ik dat ook daadwerkelijk ga doen. Ik zit zelf ook nog steeds te twijfelen of ik door moet gaan met mijn huidge studie) Bij AVM leer je echt de film technieken en vaardigheden om verschillende soorten producties te realiseren. (docu's, fictie, reportages) IMT leert je om animaties te maken en dergelijke. Dat komt er op meer dat je vaak dingen zal produceren voor de comercie. (flitsende aansprekende korte reclame spotjes) MDP leek mij ook minder leuk omdat je dan al veel meer richting het managen gaat. Je leert meer voor het beroep van producer. En dat is niet wat ik wil. Ik wil echt met de creatieve ideeën komen. Het echte werk uitvoeren.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik ben nog steeds benieuwd naar antwoorden op mijn andere vragen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja lijkt mij inderdaad een goed idee van GTC anders gaat m'n broer er straks nog geld voor vragen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ongetwijfeld zal er op het vwo ook wel zoiets zijn dat je na het 4e of 5e jaar je havo diploma haalt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat is zeer terecht, niet dat deze discussie daarover gaat, maar toch. Overigens kom ik ook in aanmerking voor zo'n stomme bachelorstitel maar ik heb me bewust afgemeld voor de uitreiking, omdat ik weiger aan dat stompzinnige systeem mee te doen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
In nederland mag ik dan Ing voor mijn naam zetten. Internationaal mag ik B of Sc voor mijn naam zetten. (ik geloof alleen dat de afkorting niet Sc was, maar iets langer ![]() Aan de universiteit heb je ook de studie elektro techniek en daar wordt het In voor je naam in nederland. En internationaal M of Sc.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Kunstacademie Info (VRAAG MAAR RAAK) aquafemme | 67 | 13-02-2007 06:24 |