![]() |
||
![]() |
Naar aanleiding van dit topic rijst de vraag weer hoe het tagbeleid van S&M moet zijn. Ik ben van mening dat het tagbeleid erg onduidelijk en vaag is. Hier is een topictitel met tag, vervangen door een topictitel zonder tag (door Enlightenment).
Dat in de mededeling staat: Citaat:
Wat vinden jullie hiervan? Manuzhai, sorry dat ik je zo lang moest laten wachten ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het idee achter de tags is gewoon dat de toipictitels duidelijk zijn.. ALs je een topititel duidelijk maakt zonder tag is het ook prima.. Maar veel mensen kunnen dat niet blijkbaar en daarom het tag idee.. |
![]() |
||
Het is idd wel een beetje krom
ik weet dat ik voorheen topics heb geopend met de betreffende software in de tag... en die zijn niet veranderd... dat er met een nieuwe forumbaas een nieuw beleid is op tags prima, maar verduidelijk dat dan ook in de regels verder is dit ook een beetje krom http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=792138 nog geen 6 dagen geleden mocht het blijkbaar nog wel Citaat:
verder kan ik er wel inkomen dat een algemene topic voor een onderwerp is... maar je krijgt wel het volgende [outlook]probleem -> [email]outlook probleem en dat kan leiden tot lange titels... wat in mijn ogen weer NIET toevoegd aan 't overzicht... en om nou: [outlook]probleem -> [email]probleem zou nog minder toevoegen aan 't overzicht...
||
![]() |
Het grote probleem in mijn ogen is dat de regelgeving en het beleid niet overeenkomen. Iemand die nieuw op het forum is leest de regels (mag ik hopen) en denkt vervolgens dat hij een tag moet gebruiken, maar hij ziet ook overal topics zonder tag.
Dit geeft een beetje de indruk dat de regels niet erg nauw worden genomen op S&M, met als gevolg dat mensen dit soort topics gaan openen. Citaat:
Toen een paar maanden geleden ook een topic had geopend over dit onderwerp (http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=743633) zei Enlightenment ergens dat ze wilde voorkomen dat S&M elitair wordt. Daar ben ik het met haar over eens, maar ik ben ook van mening dat de vaste bezoekers samen met de fb's over de regels gaan en dat mensen die eventjes iets willen vragen zich ook gewoon aan die regels moeten houden. Als er overal in de topictitels tags staan zullen die 'langswippende' mensen ook aangemoedigd worden om de mededeling te lezen. Ik hoop dat dit een duidelijke post is geworden (maar betwijfel het), maar als iets onduidelijk is hoor ik het wel. Groetjes, w4s4 |
![]() |
||
![]() |
Offtopic:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
conclusie: [ga]huilen. Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 18:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() lees edit ![]() oh en: het interesseert me echt enorm! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het gaat er niet om of de topic titel er duidelijker op is geworden maar dat hij zomaar wordt veranderd... terwijl nog geen week geleden een soortgelijke topic titel wel gewoon bleef staan.. dat deze jongen er een topic opent vindt ik niet meer dan terecht... en dat de FB's op dat forum midden in een beleidswijziging zitten is natuurlijk al grotendeel verklarend maar dan nog vind ik 't niet zo gek dat er nu wat van wordt gezegd... dat lijkt me alleen maar nuttig voor de uiteindelijk keuzes...
||
Citaat:
![]() Wat een inzicht! Het is een gave!... Zoals men wel kan opmaken uit deze opmerking: ik onderschrijf dit.
||
![]() |
Citaat:
En het bovenstaande geldt ook voor degenen die dit topic vergelijken met het gezeik over tags gebruiken. Ik wil niet per sé mijn zin doordrijven over tags, maar ik wil gewoon een beleid dat ook nageleefd kan worden, dus niet zo'n krom beleid als het soft-drugsbeleid in Nederland (niet mogen, maar toch niks tegen doen). |
![]() |
||
Citaat:
Het is duidelijk dat de regels en de feitelijke normen momenteel niet helemaal overeenstemmen; deels komt dat door een beleidswijziging; verder is het belangrijk dat de regels als richtlijnen worden gehanteerd. Eerder deed ik de suggestie dat aangepaste titels van een * voorzien zouden worden (zoals op GoT P&W), w4s4 cr4ft was daar positief over IIRC, zijn er nog meer mensen die daar het nut van zien?
||
Citaat:
maar goed dan moet men dus ook consequent zijn in het TAG gebruik... Dus ik zou zeggen zoek daar eerst overeenstemming in...
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Je hebt me ook al gePMed hierover. Je vraag was waarom het huidige beleid niet uitgevoerd werd. Hierop heb ik geantwoord dat momenteel de eerste prioriteit een nieuwe forumbaas was, en dat daarna het tagbeleid besproken zal worden. Tot die tijd worden niet-storende topictitels die niet voldoen aan de regels gedoogd. Ik vind het wel jammer dat je nu al op BZ een topic aanmaakt, want de eigenlijke discussie over het tagbeleid wilde ik graag naar aanleiding van een goede first post doen, waarin er 2 of 3 mogelijkheden gepresteerd worden die kunnen fungeren als discussiestof. Op die manier hebben de vaste S&M leden ook inspraak in beleidsvraagstukken, iets wat ik graag vaker doe omdat S&M een groep vaste forummers heeft, die vaak heel goede suggesties of initiatieven tonen. Dus het liefst sluit ik dit topic en kun je je verhaal doen in de 'echte' discussie. Maar je bent vrij om hier op te reageren, misschien heb je nog vragen. Maar je topic op M&M was eigenlijk voldoende geweest, een BZ-topic is nu nog niet aan de orde.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
[S&M] Discussie Tagbeleid Enlightenment | 24 | 09-05-2004 21:44 | |
Software & Hardware |
Evaluatie S&M beleid Enlightenment | 1 | 05-05-2004 02:23 |