Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2004, 15:58
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Gisteren gaf mijn beste vriendin een slaapfeestje. De jongen die ik heel leuk vind kwam ook en iedereen wist dat ik hem leuk vind dus ik had wel een romantisch avondje verwacht. Tot mijn beste vriendin die trouwens ook de beste vriendin is van die leuke jongen opeens begonnen te zoenen. De rest van de nacht hebben ze bij elkaar in bed gelegen. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen, ik ben teleurgesteld in allebei. Mijn beste vriendin zegt nu dat ze er heel veel spijt van heeft en absoluut niet met die leuke jongen verkering wil. Maar hij vind haar wel leuker dan mij en ik wil geen 2e keus worden of een vriendje hebben dat de heletijd naar mijn beste vriendin kijkt.
Oud 17-04-2004, 16:03
raarheid
raarheid is offline
ik vraag me uberhaupt af of die vriendin wel echt een vriendin is... ik bedoel zoiets flik je toch niet? of ze er nou spijt van heeft of niet... ik vind het zwaar lullig van d'r.
Oud 17-04-2004, 16:10
inspirations
inspirations is offline
je hebt pech.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 16:11
Stoney
Stoney is offline
Idd, geen goeie actie van je vriendin..
Maar kijk,
even de feiten:
die jongen heeft bij haar wel in bed gelegen en niet bij jou..
Misschien moet je je idd afvragen of hij wel genoeg om jou geeft..
Ik denk dat het niet helemaal onverstandig is om van beide even afstand te nemen. Laat het even afkoelen, en kijk dan verder.
Als die jongen je dan wel wil, moet jij je afvragen of jij hem nog wel wil...
Good luck girl!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 16:21
Verwijderd
Uhm, dit is een redelijke je-weet-wel-situatie. Je kan niet echt veel doen ben ik bang. Want je wil geen tweede keus zijn, en terecht. In deze situatie kan je niet meer doen dan de jongen laten varen hoeveel pijn het ook doet.

Sterkte meid.....
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 16:33
Verwijderd
je geeft zelf al aan dat je geen tweede keus wilt zijn of een vriend wilt hebben die de hele tijd naar je vriendin kijkt..
dus ik denk dat t wel duidelijk is voor jezelf wat je hiermee moet..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 16:36
ZerO
ZerO is offline
Je beste vriendin is een trut, dat mag duidelijk zijn. En die jongen vindt haar schijnbaar leuk(er), anders zou hij niet de hele nacht bij haar in bed hebben gelegen. Vergeet hem, zou ik zeggen.
Oud 17-04-2004, 16:42
Poesket
Poesket is offline
'leuke jongen' dumpen net zoals je 'vriendin'.

Ze zijn alletwee niet zoals ze lijken en zijn. Heel jammer dat ze er spijt van heeft maar een hele avond is wel erg lang.

klinkt hard en dat is het ook maar jammer dan
Oud 17-04-2004, 17:07
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Wat een gezeur.....

Die jongen wil je vriendin en niet jou..... Dat jij dat niet leuk vind heeft meer met jouw jaloezie te maken dat met je vriendin.....

Stel jezelf eens de vraag: "Zouden ze niks met elkaar mogen hebben omdat ik die jongen leuk vind?".....

Lijkt me redelijk egoïstisch
Oud 17-04-2004, 17:10
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 17-04-2004 @ 18:07 :
Wat een gezeur.....

Die jongen wil je vriendin en niet jou..... Dat jij dat niet leuk vind heeft meer met jouw jaloezie te maken dat met je vriendin.....

Stel jezelf eens de vraag: "Zouden ze niks met elkaar mogen hebben omdat ik die jongen leuk vind?".....

Daar gaat het ook niet om, maar zij wil helemaal geen verkering met die jongen omdat ze al iemand anders op het oog heeft en ze deed het alleen maar omdat ze er zin in had ofzo. Die ene leuke jongen zou wel willen dat mijn vriendin zijn vriendinnetje was maar dat gebeurt toch nooit want zij vind hem te lelijk.
Oud 17-04-2004, 17:54
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Wat een gezeur.....

Dombo lees de volgende keer duidelijk wat de TS te melden heeft.
Bovendien vind ik het nogal achterbaks van haar vriendin dat zij de HELE AVOND/NACHT voor haar neus met hem heeft staan zoenen. Dat is gewoon respectloos.

En de TS heeft niet beweert dat ze graag wil dat hij met haar neemt in plaats van haar beste vriendin. Ze wil juist niet dat zij tweede keuze is.
Oud 17-04-2004, 19:01
Lynn
Lynn is offline
Allebei vergeten. Die jongen omdat hij je "vriendin" blijkbaar leuker vindt en jij niet als tweede keus gezien wilt worden.
Je vriendin omdat vriendinnen, als ze écht vriendinnen zijn, niet met de jongen zoenen die de ander leuk vindt. Zéker niet als de andere vriendin er dan ook nog bijna met haar neus bovenop zit. Zoiets doe je gewoon niet.

Wel een lastig situatie eigenlijk. Want ik neem aan dat je je vriendin al wel een behoorlijke tijd kent, zoiets gooi je ook niet zomaar weg om één jongen. Het is echt ontzettendgruwelijkgigantisch lullig, stom en achterbaks wat ze heeft gedaan, maar als ze er écht gemeend spijt van heeft...tsja, moeilijk. Ik zou haar sowieso wel laten merken/voelen dat ze zoiets nooit meer moet doen, dat je het niet (nog een keer) van haar pikt. Haar even flink laten zweten. Je kunt ook gewoon helemaal niks meer van je laten horen en kwaad/teleurgesteld blijven en haar reactie afwachten. Als ze echt spijt heeft, zal ze er veel aan doen om het weer goed proberen te maken.

Hmm, ik ben mezelf ook lekker aan het tegenspreken.

Veel succes ermee, in ieder geval!
Oud 19-04-2004, 20:08
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
MIJN PROBLEEM IS WEER OPGELOST!!
Mijn vriendin heeft aan hem verteld dat ze hem inderdaad had gebruikt. Nou is hij wel teleurgesteld omdat hij haar heel leuk vond, maar naderhand vroeg hij me mee naar de bios!!
Ik ben dus weer helemaal gelukkig

en we leefden nog lang en gelukkig
Oud 19-04-2004, 20:25
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Heleentju! schreef op 19-04-2004 @ 21:08 :
MIJN PROBLEEM IS WEER OPGELOST!!
Mijn vriendin heeft aan hem verteld dat ze hem inderdaad had gebruikt. Nou is hij wel teleurgesteld omdat hij haar heel leuk vond, maar naderhand vroeg hij me mee naar de bios!!
Ik ben dus weer helemaal gelukkig

en we leefden nog lang en gelukkig
Maar je bent wel 2e keus..!
Oud 19-04-2004, 21:07
In_stilte
In_stilte is offline
Lekker naief, ik bedoel je laat gewoon met je spelen.

Je straalt nu wel uit dat je het niet erg vind dat hij je kwetst. Wat doet hij als hij een leuker meisje tegenkomt TERWIJL hij iets met je heeft. Als je niet zijn eerste keus was om iets mee te krijgen waarom dan wel om iets mee te houden.

Op zich is er natuurlijk nix aan de hand, het is ook niet echt zo dat je op je 14e al je partner voor het leven vindt....
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 12:32
ScionOfBalance
ScionOfBalance is offline
Ruikt naar gebruikers-scenario...
Oud 28-04-2004, 12:37
Verwijderd
Huh? Ik zou die jongen niet meer willen hoor.. je bent idd tweede keus.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Wat een gezeur.....

... Wie het eerste komt , wie het eerst maalt. Heel simpel; vriendschap zou sterk genoeg moeten zijn, er zijn meer leuke jongens een had je je mond maar open moeten trekken tegen hem.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 13:00
Verwijderd
Citaat:
In_stilte schreef op 19-04-2004 @ 22:07 :
Lekker naief, ik bedoel je laat gewoon met je spelen.

Je straalt nu wel uit dat je het niet erg vind dat hij je kwetst. Wat doet hij als hij een leuker meisje tegenkomt TERWIJL hij iets met je heeft. Als je niet zijn eerste keus was om iets mee te krijgen waarom dan wel om iets mee te houden.
Ik vind dat een beetje (zwaar) overdreven... Hij weet waarschijnlijk niet eens dat ze hem leuk vindt (dat is niet aangegeven), hij heeft haar dan dus ook niet bewust gekwetst. Sowieso vindt ik het een beetje zwak dat mensen zo snel (zij in dit geval) van hun voetstuk afgegooid worden, wees niet zo'n zeikerd! Als je echt denkt dat dit de ware is (zal wel niet op je 14e, fling) dan moet je er hoe dan ook voor gaan..... dit zal niet het enige struikelblok zijn.

Citaat:
Op zich is er natuurlijk nix aan de hand, het is ook niet echt zo dat je op je 14e al je partner voor het leven vindt....
Daar ben ik het wel mee eens, zoals ik hierboven al zei, zal wel "fling" zijn, zoals alles op die leeftijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten