Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vidkaart is te duur. Neem een Ati 9600 voor wat minder joh :-).
Kijk maar eens op www.funprice.nl of www.alternate.nl Ik zelf had voor de AMD gekozen. Groetjes, |
![]() |
||
Citaat:
Ga toch voor een AMD Ahtlon64. Ik geloof dat je de A64 2800+ nu ook al kan krijgen, en anders ga je voor een 3000+. Doe er een Asus K8V SE bordje bij, en je zit helemaal geramd. Kan je leuk mee uitbreiden, en je zit niet tegen die lage FSB van die AthlonXP aan te hikken. (er is geen FSB zelfs). Nu kan je zeggen dat je wilt wachten op socket 939, omdat je dual channel geheugen wilt gebruiken, maar dat boeit niet zo heel erg veel. En socket 939 heeft nogal te kampen met wat vertragingen, en in eerste instantie zal het wel duurder zijn.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
P4 3.0GHz is natuurlijk sneller dan 2800+, alhoewel het in games niet zoveel uit zal maken. Maar als je gaat gamen en je kunt het betalen moet je echt voor de Athlon 64 gaan. Check de benchmarks, Athlon 64 scoort gewoon super daarin, ook de 200 kostende Athlon 64 3000+ (2GHz / 512kB cache).
Prijzen zijn van: - www.gistron.com - www.sallandautomatisering.nl - www.1to0.nl
|
![]() |
Ga voor de AMD setup.
Advies: 1. Ga niet de 5700 FX kopen. Koop een 5900 XT. http://www.tweakers.net/pricewatch/73799 De XT is goedkoper dan jouw 5700 en beter dan de Radeon 9600(XT). Vergelijkbaar met een Radeon 9800 SE. Toch zou ik als je iets meer geld had een Radeon 9800 Pro kopen. 2. Een of andere vage Sweex geluidskaart? Heeft jouw moederbord geen onboard audio? Zo niet, is een Soundblaster Audigy dan niet een betere keuze 3. Koop eventueel een Athlon 64 systeem. 4. Diskette drive is ouderwets. 5. Ik zou alleen de DVD-brander kopen en niet nog een extra DVD-drive er bij. 6. Je hebt het ook over een netwerkkaart. Maar de meeste moederborden hebben al een onboard netwerkkaart?
||
Citaat:
![]() AMD64 lijkt mij ook het beste ![]() Diskette drive is handig voor op school, als ik snel een word bestandje opsla op school moet ik em natuurlijk wel thuis kunnen openen ![]() Sweex, mja ik kende het ook niet maar die Audigy is 94 euro geloof ik. Ik dacht al dat dat een betere kaart was. Is onboard ook goed dan voor een 4.1 systeem? |
![]() |
|
![]() |
Gebruik niet de 9600xt.
Beter kan je een 9800 SE kopen en die zonder problemen en moeilijke toeren 9800 XT laten lopen. Simpelweg door de Drivers van omega te downloaden (http://www.omegacorner.com) en bij de setup in te stelle da je een 9800 se hebt die je pro wil laten lopen, hierdoor krijgt ie dezelfde power als een 9800XT. Of terwijl, je hebt een kaart van normaal 450 euro voor maar 120 eurotjes ![]() Wel zou ik de chaintek nemen, daar werkt het zeker op... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En onderschat het hyper threading en dual channel memory nie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www2.abit.com.tw/page/en/moth...Specifications Er zit onboard 6-channel audio op, dus dat zou prima met een 4.1 speakerset werken.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En mensen die over HyperThreading beginnen hebben hiervan weinig kaas gegeten, want in Games maakt HTT vrijwel niets uit, soms zelfs een kleine achteruitgang in prestaties. Dit komt omdat spellen niet multi-threaded zijn, zoals workstation en rendering applicaties vaak wel zijn. Conclusie: als je (voornamelijk) gaat gamen, koop je een Athlon 64. @S, wat vond je van het systeem wat ik je aanraadde?
Laatst gewijzigd op 28-04-2004 om 20:20. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is TwinMOS maar een B-merk in mijn ogen. 512MB DDR/400 CL2,5 Infineon voor 91 bij 1to0 lijkt me een prima keus. Kun je later wanneer de prijzen gezakt zijn tot 58 ofzo een reepje bijkopen. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Uiteraard mis je dan wel het voordeel van kleinere kabels, hot swap en een iets hogere snelheid.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor zover ik hier zie geldt de RAID-functie alleen voor Serial ATA devices en niet voor normale ATA. RAID 0 (Striping), RAID 1 (Mirroring) en JBOD (Concatenating) worden ondersteund.
||
Citaat:
||
Citaat:
http://www.tomshardware.com/graphic/...charts-16.html
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb geen goede dingen gelezen van de r9600 series ...heb er zelf ook een vind het bagger kaart, vriend van me met een gfti4600 speelt me voorbij met far cry kan alles hoog zetten ik nieteens .. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dat die Ti4600 een hogere score haalt in 3DMark2001 is logisch, dit is een supersnelle DirectX8 kaart, een Radeon 9800 Pro zal niet zo bijster veel sneller zijn DirectX8 dan een GF4 Ti kaart. Wel in DirectX9. De 3DMark03-score van je vriend zal rond de 1500 zijn denk ik, laag iig.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Router] PC en Xbox 360 D | 7 | 26-03-2006 11:39 | |
Software & Hardware |
[geluid] Mijn geluid doet het ineens niet meer. Verwijderd | 36 | 18-01-2004 09:34 | |
Software & Hardware |
[DirectX 9.0] welke downloaden? WolterB | 4 | 22-12-2002 10:41 | |
Software & Hardware |
[Win98] Rundll.exe + Explorer fouten Verwijderd | 6 | 04-07-2002 11:32 | |
Software & Hardware |
vrij groot probleem, wie het oplost kan rekenen op een beloning Verwijderd | 22 | 22-04-2002 15:48 | |
Software & Hardware |
probleempje met downloaden!!! Kupu | 3 | 24-11-2001 20:43 |