ik ga nooit picknicken eigenlijk, me buurvrouw is laatst met haar dochtertje van 4 of 5 jaar ofzow geweest, wel cute

maarrr, 2 the point, want wij hebben thuis wel picknick tas schiet me opeens te binnen
ehm ik zou denk ik thermosfles met thee meenemen (das dan ook alleen maar omdak verslaafd ben aan thee eg nie meer normaal)
maar verder iets van manderijntje (wanneer komen die dingen eigenlijk weer?)
en van die suuuper lekkere broodjes of kadetjes of hoe die dingen ook heten, harde bolletjes whatever, met kaas en beetje sla enz enz.
En ik zou ook maar sap meenemen, coolbest is egt suuuper lekker (we keep it cool, you get the best

we hadden dat spul altijd al, al lang voordat dr reclame voor werd gemaakt. net als rivella. Oeh dat is lekker, hele goede tip hier: doe glas bijna half vol met coolbest, dan voor de rest rivella en dan paar ijsklontjes dr in, hebben ze altijd in sauna

vet lekkah

)
maarrr verder, nou ligt ook beetje aan de tijd, ik ben in staat om hele fles wijn mee te nemen en op te zuipen dan natuurlijk, maar da kun je ook nie iedereen aanraden

nou wat hebben we tot nu toe, drinken, fruit, broodjes, mmm, weet niet egt veel meer, vrij standaard ook wel dacht ik zo.
in iedergeval: have fun met die picknick van je