Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar toen kwam er zo'n jong agentje aan die zei dat dat belediging was en toen ik zei "oh, sorry, ik dacht echt dat hij wouter heette", vond hij het wel welletjes... Toen heb ik op het bureau een van Dale geeist en daarin stond bij het woordje "wout" de betekenis "politieagent", zonder vermelding van belediging of iets en dat maakte ik duidelijk. Toen mocht ik weer gaan... Maar dat was de laatste demo waar ik met megafoon heb gelopen... Die agent hield me elke keer strak in de gaten!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als we jouw redenatie toepassen op die zogenaamde terroristen dan kunnen we hun strijd en de doden die bij de aanslagen gevallen zijn ook als geoorloofd beschouwen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het klinkt misschien hard, maar misschien moet men de slachtoffers die bij de oorlog zijn gevallen eens afwegen tegen de slachtoffers die Saddam tijdens zijn regime heeft gedood/gemarteld.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
My fellow Americans, I will assure you, in our quest for freedom everything possible will be done to protect the citizens and soldiers of our country. We will smoke those who have started this cruisade against the land of the free out of their holes. We will capture them and bring them to justice. The United States of America and their allies wíll prevail. God bless America!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
De vraag is wanneer de Westerse wereld op het zelfde niveau is beland als de terroristen wereldwijd.
Met hun (en onze!) oorlogsmisdaden en schendingen van de mensenrechten in zowel Irak, Afghanistan maar ook andere landen plus de landen die worden vergeten (zoals Libie, Iran etc) die economische sancties hebben waardoor de bevolking hier nog harder achteruit gaat is de Westerse wereld hard op weg naar dit niveau. WIE zijn nou eigenlijk de terroristen? Ik weet het niet meer. Maar elke Amerikaanse soldaat die wordt geslacht in Irak is enkel een geval van "eigen schuld dikke bult". (bovendien maakt het ze geen flikker uit: het is immers toch goed voor hun wapenindustrie!!! Als ik Bush was had ik nog een miljoen soldaten meer gestuurd! ![]() |
![]() |
|
meesten mensen zullen het wel weer niet met me eenszijn maar Irak is begonnen omdat bush onder ander wraak wou nemen op saddam die ooit een moordpoging op z'n vader heeft laten plegen.
Irak dwarstboomt de vs al lang genoeg bush had iets nodig voor de verkiezingen om te zeggen kijk dit heb ik laten gebeuren want op sociaal of economisch gebied kon dat niet want daar waren geen grote succesen. natuurlijk de veiligstelling van de olie en natuurlijk de wapenindustrie die nu weer op gang kan komen door irak en mag je eens raden met wie al die hoge piefen van die bedrijven bevriend zijn. Inderdaad met bush ja van wie hij natuurlijk weer geld krijgt voor de komende verkiezingen. en ook zijn vice-president verdient 100derden miljoen dollars aan irak omdat het moet worden opgebouwd (ja het is kapot gechoten) en die vice-president bezit weer allemaal van die aannemers bedrijven die Iraq weer kunnen herstellen. waarschijnlijk zullen mensen het wel niet met me eenszijn maar de grote punten kloppen in ieder geval ![]()
Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 22:26. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat dwarsbomen snap ik OOK niet, de VS heeft Irak jaaarenlang economisch gedwarsboomd, en als je op de wapeninspecties doelt dan is dat onzin want van vertegenwoordiger Blix weten we dat ze vrij goed tot later zeer goed werden geholpen. DUS? OLIE, WAPENINDUSTRIE, SADDAM |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Gevolg van oorlog tegen terrorisme
Volgens mij is het grootste gevolg van de oorlog tegen terrorisme: "het toenemen van de angst voor alles wat de rijke westerling onbekend is". En dan bedoel ik ook bijvoorbeeld ook gewoon vreemde op straat. Dat komt doordat mensen hun voornaamste wereldkennis uit de beeldhuis halen, en de beeldbuis laat graag zien wat mis gaat, het liefst ook nog met een beetje spektakel. Dan krijgen mensen een krom wereldbeeld. Ik merk dat erg goed in mijn eigen leefomgeving. Als ik bijvoorbeeld met een aantal mensen iets nodig heb, bijvoorbeeld een kurkentrekker, om een fles wijn te openen, of gewoon een fles drinkwater, dan durfden veel mensen dat soms serieus niet zomaar aan vreemden te vragen en al helemaal niet als die vreemden een buitenlands uiterlijk hebben. Ik heb wel het idee dat 90% van de mensen kei aardig mensen zijn, en dat de hele wereld daar mee gevuld is. Die 90% geld voor alle landen ter wereld, ook de moslim landen. Die oorlog tegen terrorisme kan alleen op deze manier gevoerd worden doordat mensen eerst bang zijn gemaakt voor alles wat hun onbekend is, dus ook voor alle mensen die hun onbekend zijn, of vreemd overkomen. Het stomste is dat de mensen onbewust bang gemaakt willen worden, en daarom kijken naar programma's als EXPLOSIEF of 112 WEEKEND. Mensen willen natuurlijk graag op de hoogte zijn van alles wat een gevaar voor hen zou kunnen zijn, dat is heel natuurlijk. Het gaat ook pas mis als de media daar op in springt door tv te brengen die vooral bedoeld zijn om kijkers te trekken, maar ondertussen wel veel angst creëert onder mensen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Weer Londen, of loos alarm? THC1 | 181 | 28-07-2005 13:49 | |
BRIEF.. van Mohammed B AAN HIRSHI ALI IGRA | 36 | 08-11-2004 17:26 | |
Bush vraagt meer macht aan Congres Tox | 22 | 22-07-2002 22:47 | |
USA van plan om nucleare wapens te gaan gebruiken Dark Angel | 71 | 30-03-2002 08:29 |