Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Toespraak Donner Samenvatting onderzoek Donner uit kritiek op werk pers (Nederlands Dagblad) Het eerste artikel komt uit de Trouw van vandaag.
Laatst gewijzigd op 04-05-2004 om 20:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Streven naar objectiviteit blijft overigens wel een optie en ik denk niet dat er kranten zijn die daaraan voldoen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt weer post trouwens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb alweer wat teruggestuurd, maar verwacht niet teveel, reden staat in pm |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat bij veel ondervragingstechnieken niet aselect te werk wordt gegaan en daarnaast ook nog eens locatie, tijd en mensen zeer ongelukkig gekozen worden...
||
![]() |
Citaat:
En wat minder sensatiegericht nieuws is wat mij betreft welkom. Niet dat dat gaat gebeuren, de gemiddelde Nederlander vindt al die smeuïge verhalen maar al te boeiend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat hierom:
Ook Donner beseft heus wel, dat journalisten niet volledig objectief kunnen zijn. Maar hij wijst erop dat diezelfde journalisten onder meer onder druk van voortschrijdende uitgevers- en redactionele concentratie en de versnelde pas van berichtgeving als gevolg van nieuwe technologische ontwikkelingen te weinig hun journalistieke waarden in acht nemen. Ik denk dat hij hierin gelijk heeft. Overigens denk ik dat jouw interpretatie van "bron als oorlog" iets te nauw is geweest. Als we de hele zin bekijken:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|