Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
http://www.fluffles.net/computers/ha.../systems#10159 Ik ben er nog mee bezig maar de lijstjes zijn klaar en de prijzen zijn actueel. Bovendien zijn dit Nederlandse webshops die al vele jaren in de markt zitten. Bij de Mainstream Game PC heb je een snel systeem voor €612 excl. monitor en toetsenbord / muis. Als muis kan ik de Logitech MX500 aanraden, voor rond de €40. Bezuinig hier niet op, als gamen je lief is. Wat vind je van het systeem? De processor heb ik uitgekozen omdat deze zich makkelijk op 3000+ laat overclocken, zonder veel moeite. Ik heb ook een Nederlandstalige overclock tutorial geschreven, deze vind je hier: http://www.fluffles.net/computers/hardware/overclocking
||
Citaat:
Zie ook: http://www.mycableshop.com/techarticles/AMR.htm Maar je hebt er niets aan dus. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En met een ATI Radeon 9200SE kun je ook vrij weinig (lees: niets). Een bejaarde GeForce3 presteert nog beter... Ik heb eens even rondgekeken op www.sallandautomatisering.nl: Asrock K7S8XE € 39,49 € 39,49 Kingston ValueRam PC3200, 400 MHz, -, 3, 512 MB 86,56 86,56 Hitachi Deskstar 7K250 120 GB, 7200 rpm, 2 MB 72,27 72,27 Madview Radeon 9600XT 128 MB 138,65 138,65 NEC ND-2500A OEM, Wit 70,59 70,59 AMD Athlon XP 2500+ Tray 333 MHz, OEM 66,39 66,39 Arctic Copper Silent 2 Koper 15,97 15,97 Antec SLK1600 300 watt, Beige 50,42 50,42 Logitech Internet Keyboard 8,40 8,40 Logitech MX 500 Optical Mouse Retail 34,45 34,45 Logitech X-220 32,77 32,77 Totaal bestelling € 615,96 BTW 19% 117,03 Vaste verzendkosten 7,50 Te betalen € 740,49 Bedrag komt mooi uit en hier kun je ook nog eens prima mee gamen. ![]()
Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 18:07. |
![]() |
|
![]() |
http://www.bsisoftware.be computers rechtstreeks van groothandel maar je moet wel snel beslissen want eer is maar een beperkte voorraad
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Maar ziet er verder netjes uit, alhoewel ik geen Mad View zou nemen, ik vertrouw die dingen wat minder ofzo. :/ Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik hoor en lees echt bijna alleen maar negatieve verhalen over PC-Chips moederborden. Als het werkt, tja, dan werkt het, maar dat schijnt vaker niet dan wel het geval te zijn. Als je een budget-moederbord wilt dan ben je denk ik veel beter af met een ASRock. ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 01-06-2004 om 06:52. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Veel mensen hadden b.v. ook een ECS K7S5A moederbord, en als je googled komen er veel problemen met dat bord. Veel mensen weten niet omdat dat gewoon statistisch is, K7S5A is het populairste SocketA moederbord *ooit*. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 04:38. |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar je kan wel blijven uitstellen, Athlon 64 is gewoon mooi systeem en ik zie niet bijzonder veel reden om te wachten. ALS je zou wachten, dan wacht je op ATi's Radeon X800 videokaart. dat gaat namelijk wél een grote stap voor gamingwereld betekenen. Citaat:
![]() Citaat:
Waarvoor ga je het systeem gebruiken? Wat is je budget incl. monitor?
|
Gewoon pech. Heb zelf ook een systeem voor iemand gebouwd met dat mobo, werkt al maanden prima.
Kapotte moederborden heb je bij elk merk, ook bijv. Asus gaat wel eens kapot. Denk dat ie gewoon vette pech heeft gehad ![]()
|
Pech of incompetentie, Asrock zijn supergoede mobo's. Als hij b.v. verkeerd assembleert en veelvuldig met zn handen connectoren aanraakt, kan dat een oorzaak zijn. Bij sommige mensen gaan dingen vaker stuk bij anderen, ik geloof dat dat niet altijd toeval is. Als je ziet hoe sommige mensen te werk gaan kán dat het één en ander verklaren.
Ik raad eenieder Asrock aan, iig voor AMD processoren. K7S8XE(+) voor Athlon XP en K8S8X voor Athlon 64.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Aanschaf nieuwe PC.. Help? freakinaround | 42 | 14-10-2009 08:50 | |
Software & Hardware |
Willen de kenners hier alstublieft m'n eventuele nieuwe PC-AANKOOP beoordelen? tby | 30 | 07-12-2006 10:56 | |
Software & Hardware |
[PC] nieuwe pc, advies gevraagd Guinevere03 | 3 | 07-04-2006 00:04 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Oude HD in nieuwe PC zetten Mois | 19 | 11-07-2005 14:43 | |
Software & Hardware |
[Systeem] nieuwe pc ysselsteyn | 19 | 27-10-2004 23:21 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe PC] De onderdelen I-brahimovic | 25 | 10-03-2004 15:59 |