Ok nu post ik wel weer miljoenen berichten achter elkaar maar dan snapt iedereen tenminste wat ik bedoel die er om vraagt
THis niet zo dat ik me vastklamp aan 1 groep ofzo van de middelbare school.....totaal niet
Wel is er nog gewoon contact enzo! Die ene keer uitgaan, uit eten met die, shoppen met die enz enz....Maar daarnaast heb ik op het hbo ook tegen de 15 nieuwe meiden en jongens leren kennen met wie ik nu alles doe en deel..
Maar toch mis ik die oude vriendin aangezien onze band naar mijn idee wel specialer was en niet vervangbaar door al die andere meiden die ik nu ken..
Een kaartje lijkt me wat kort....kan je nit echt alles op zetten watje wil zoals Avalon_Mae voorsteld. Een brief lijkt me wel wat, aangezien hij dan ook langer kan worden! Een superlange mail (ik kan hele lange teksten schrijven, zie bijvoorbeeld nu al dit bericht

) Lijkt me wat abdrupt overkomen en een brief die op tafel ligt als ze thuis komt lijkt me toch wel heel persoonlijk en toch wel mjah.......iets waar je toch wel moeite voor hebt gedaan enzo.......aangezien je een mailtje zo effe van achter je msn typt
Blablabla
In ieder geval bedankt voor jullie reacties, ik stel het zeer op prijs
Greetz