Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2004, 21:40
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Hey allemaal,

Op de havo had ik altijd een supergoede vrienden! We waren de allergrootste maatjes en gingen de hele dag met elkaar om!

Nu we beiden op het hbo zitten zijn we uit elkaar gegroeid door drukte etc, en omdat we niet in dezelfde woonplaats wonen...

Ook hebben we "relatieproblemen"gehad aangezien we op het punt stonden van het aangaan van een relatie maar door onzekerheid bij beide kanten gingen het contact dus helemaal afwaarst en begrepen wij elkaar verkeerd.

Ik heb deze week enorm aan dr gedacht. Ik dacht dat ik wel zonder haar verder kon omdat ik genoeg mensen ken. Maar toch gaat al maanden dagelijks dr naam door mn hoofd....."@##%%^%", al is het maar voor even..

Ik zou graag weer die band terug willen krijgen die we hadden maar wat is hier de beste manier voor?...bellen zal te gespannen gaan, via msn aanspreken is ook zo onnozel en zeg je verkeerde dingen (ze staat nog in mn msn en is dagelijks online, ze blokt me niet dus misschien dat ze hetzelfde voelt)! verder is smsen helemaal dom, mailen ook zo vaag vind ik, en naar dr toegaan komt zo abdrupt over, of misschien een brief via de post? heel persoonlijk, maar niet te overdreven?

Ik weet het allemaal niet meer, maar ik mis dr echt enorm om me heen! Lachen, huilen..we deelden alles samen...ups and downs, en we stonden voor elkaar klaar...altijd!

Zijn er anderen met deze ervaring? en hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Groeten SimplyABoy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2004, 22:10
Verwijderd
Aangezien je een jongen bent zie jij dingen anders dan een meisje.(no offence)

Stuur gewoon eens een maitje en zet daarin dat je aan haar dacht. Dat je dacht aan de leuke tijden die jullie hebben gehad.
Vraag hoe het met haar gaat.

Voordeel van de mail je hebt tijd zat om te denken wat je gaat zeggen en hoe je het gaat zeggen, dus eigenlijk een brief.

Sterkte.

Zet je de reaktie op het forum?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 22:50
Jordi
Jordi is offline
Kun je haar niet gewoon bellen/mailen/msnen en dan een keer een afspraak maken? Of zijn jullie daarvoor al te ver uit elkaar gegroeid?

Dan hoef je je gevoelens enzo in ieder geval niet over de telefoon/computer met haar te bespreken en dan is het ook niet zo abrupt, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 23:08
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 06-05-2004 @ 23:50 :
Kun je haar niet gewoon bellen/mailen/msnen en dan een keer een afspraak maken? Of zijn jullie daarvoor al te ver uit elkaar gegroeid?

Dan hoef je je gevoelens enzo in ieder geval niet over de telefoon/computer met haar te bespreken en dan is het ook niet zo abrupt, lijkt me.
Nou daar zijn we toch echt wel te ver voor uit elkaar gegroeid, ik dnek niet echt dat dat zo 1,2,3 gaat en ook niet helemaal makkelijk, aangezien er toch een bepaalde spanning heerst tussen ons 2, nahjah.....zo voelt het voor mij aan.

Een mail sturen lijkt me toch nog het best op de manier van sybje, so tnx Alleen heeft ze sinds kort wel een vriend, een paar weekjes, 2 ofzo, dus hoop niet dat ik gefrustreerd overkom aangezien het niet de bedoeling is daarin te stoken.....omdat ik geen verliefde gevoelens heb ofzo, allang niet meer.....

Nahjah ik zit hier me te verantwoorden
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 23:53
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
zet dat er dan ook in dat je daar gewoon niet tussen wil stoken en je niet wanhopig over wilt komen. Zet gewoon erin dat je het zo jammer vind dat de vriendschap over is dat je der mist als beste vriendin.. dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 00:00
Chris
Chris is offline
Een brief is inderdaad heel persoonlijk;

misschien is dat ook juist het gene dat de bedoeling is... Zet daarin wat je voelt, dat je eigenlijk die band terug wil enzo.

Wat daarna komt, kan twee kanten op gaan, of het blijft zo, of het gaat beter.

Ik zou het doen...
Oud 07-05-2004, 06:45
Verwijderd
Je praat dus nog wel gewoon met haar of heb je via via gehoord dat ze net een vriend heeft?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 11:32
Verwijderd
als je haar nou ook eens eelrijk verteld wat je ons hier verteld..dat maakt haar namelijk ook een hoop duidelijk hoe jij ertegen over staat.

vraag gewoon hoe t met dr gaat. Vertel dat je het leuk vind dat ze een nieuwe relatie heeft enzow.. Nee heb je, ja kun je krijgen!!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 11:39
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Waarom stuur je haar niet een leuk kaartje? Waarin je alles zet wat je wil zeggen, inclusief dat je niet wilt stoken maar haar graag terug wilt als vriendin, omdat je haar mist.

Een kaartje krijgen is altijd leuk, vooral als de boodschap persoonlijk en lief is! Succes!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:40
Verwijderd
Ik lees uit het verhaaltje dat het om een groep gaat. Ik heb hier vrij veel ervaring mee. Ik ben redelijk vaak verkast de afgelopen tijd namelijk.
Er is niet veel wat je er aan kan doen. Je kan uit alle macht proberen om contact te houden je zal hier alleen meestal bij vinden dat jij de enige bent. Niet omdat de andere niet willen, maar gewoon omdat het er bij inschiet.
Zo is het met iedere relatie. Op een gegeven moment is het gewoon op en loopt het af. Een heel enkele keer gaat het op een andere manier.
Advies: Pin je niet vast op de oude groep maar creëer een nieuwe. Een band starten is inderdaad een goed idee. Als je bent gaan studeren in een voor jou onbekende stad, dan kan je proberen om in die stad een paar activiteiten te ontplooien zoals een verenigingsleven opbouwen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 13:52
justakid
justakid is offline
Citaat:
deadlock schreef op 07-05-2004 @ 13:40 :
Ik lees uit het verhaaltje dat het om een groep gaat. Ik heb hier vrij veel ervaring mee. Ik ben redelijk vaak verkast de afgelopen tijd namelijk.
Er is niet veel wat je er aan kan doen. Je kan uit alle macht proberen om contact te houden je zal hier alleen meestal bij vinden dat jij de enige bent. Niet omdat de andere niet willen, maar gewoon omdat het er bij inschiet.
Zo is het met iedere relatie. Op een gegeven moment is het gewoon op en loopt het af. Een heel enkele keer gaat het op een andere manier.
Advies: Pin je niet vast op de oude groep maar creëer een nieuwe. Een band starten is inderdaad een goed idee. Als je bent gaan studeren in een voor jou onbekende stad, dan kan je proberen om in die stad een paar activiteiten te ontplooien zoals een verenigingsleven opbouwen.
ik ben t er wel mee eens dat je je niet moet vast pinnen aan 1 groep. ik had ook een hele hechte vrienden groep. we waren met zijn 6/7 en ofzow ik was t enige meisje 2 jaar is t leuk geweest.. daarna ging iedereen een beetje een andere weg op. ik spreek die vrienden nog wel maar niet meer zoals t vroeger was en zou wordt t ook nooit meer. je kan een nieuwe groep vrienden krijgen.. leuke dingen doen.. en ondertussen toch nog af en toe met je "oude" vrienden afspreken

succes
Oud 07-05-2004, 14:15
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
deadlock schreef op 07-05-2004 @ 13:40 :
Het gaat hier zeker niet om een groep ! Ik ken iedereen nog gewoon met wie ik al omging.....alleen is het contact tussen ons 2 zowat helemaal over......
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 14:17
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
MCH schreef op 07-05-2004 @ 07:45 :
Je praat dus nog wel gewoon met haar of heb je via via gehoord dat ze net een vriend heeft?
Ik heb het via via gehoord, aangezien iedereen van de havo nog wel contact met elkaar heeft.....nou ja niet iedereen natuurlijk maar onderling tussen de verschillende vriendengroepjes gaan ook weer mensen met elkaar om, en zo heb ik het dus gehoord..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 14:23
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ok nu post ik wel weer miljoenen berichten achter elkaar maar dan snapt iedereen tenminste wat ik bedoel die er om vraagt

THis niet zo dat ik me vastklamp aan 1 groep ofzo van de middelbare school.....totaal niet

Wel is er nog gewoon contact enzo! Die ene keer uitgaan, uit eten met die, shoppen met die enz enz....Maar daarnaast heb ik op het hbo ook tegen de 15 nieuwe meiden en jongens leren kennen met wie ik nu alles doe en deel..

Maar toch mis ik die oude vriendin aangezien onze band naar mijn idee wel specialer was en niet vervangbaar door al die andere meiden die ik nu ken..

Een kaartje lijkt me wat kort....kan je nit echt alles op zetten watje wil zoals Avalon_Mae voorsteld. Een brief lijkt me wel wat, aangezien hij dan ook langer kan worden! Een superlange mail (ik kan hele lange teksten schrijven, zie bijvoorbeeld nu al dit bericht ) Lijkt me wat abdrupt overkomen en een brief die op tafel ligt als ze thuis komt lijkt me toch wel heel persoonlijk en toch wel mjah.......iets waar je toch wel moeite voor hebt gedaan enzo.......aangezien je een mailtje zo effe van achter je msn typt

Blablabla

In ieder geval bedankt voor jullie reacties, ik stel het zeer op prijs

Greetz
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 14:56
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Een brief is inderdaad ook een goed plan.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 15:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 07-05-2004 @ 15:56 :
Een brief is inderdaad ook een goed plan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten