Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Minder luisteren naar mensen zonder visie.
||
Citaat:
Die SB Live! had ik overigens een tijd geleden eruit gemieterd toen ik een keer een heel mooi park had gebouwd in Rollercoaster Tycoon 2 en vervolgens een BSOD kreeg dankzij een Creative driver. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nu nog zorgen dat speakers S/PDIF gaan gebruiken, zijn we ook weer van die analoge geluidskaart af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het niet weten hoor, nouja natuurlijk om óók analoge input te hebben. Maar laat in hemelsnaam de digitale connectors ingeburgerd raken, ook op consumenten apparatuur. Net zoals digitenne/fiber de coax kabel dient te vervangen. Gewoon digitaal. 1=1 en 0=0. Pixel 1 heeft die kleur, pixel 89398 heeft deze kleur. Logisch, eigenlijk..
||
Citaat:
Om over onjuiste impedanties in de signaalwegen maar niet te spreken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Snap je mijn punt? ![]()
|||
Citaat:
Sterker nog, het liefst zie ik speakers met een USB stekkertje. Stekker in je computer en het wordt herkend als een audio output device. Geluidskaarten vervallen op deze manier helemaal. Het leuke is dat dit supergoedkoop kan gewoon, er moet alleen een standaard komen voor dit soort dingen. Denk aan pendrives en solid state memory; het wordt een succes omdat het universeel/compatible is en gewoon goedkoop. USB heeft die eigenschappen ook. Citaat:
Als je 100% fidility bereikt met digitaal, hoe kun je dan beter scoren met analoog? 100% betekent dat de data die bij de doelbestemming aankomt, exact hetzelfde is als toen het verzonden werd. Je kunt het niet beter doen dan 100%. Net zo min je 'witter dan wit' kunt zijn. Wit is theoretisch 100% wit. Je kunt niet witter dan die 100% komen. Wel kun je zeggen van hey zo'n buizenversterker voegt wat toe aan het geluid; maar dan hebben we het dus niet over fidility maar over een filtereffekt wat je mooier vindt klinken. Hetzelfde kun je bereiken door softwarematig filters op de audiostream toe te passen, hetgeen mijn voorkeur geniet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens verschrikkelijk typerend dat je in dit topic weer begint te raaskallen over solid state memory. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Lees vooral "why are tubes still used"; en dan de laatste opmerking in sectie D. Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 04:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lijkt wel alsof het onderwater klinkt, of iemand aan het volume zit te klooien tijdens het luisteren. Welke geluidskaart kan ik beter nemen met coaxiaal uitgang? Trust, al de 3e keer dat ik slechte ervaringen heb met dit fucking merk! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() het probleem blijft natuurlijk de aloude storingen
|