![]() |
|
De winnaars zijn bekend. Na een recordaantal inzendingen en een week lang stemmen, een fraude-affaire en een nek aan nek race tussen 4 gedichten, zijn er uiteindelijk 2 winnaars gebleken. Het eerste gedicht:
En toch ‘Haal me maar terug dan!’ Ik riep het nog. Huilend hield zijn blik me vast, totdat ik stap voor stap verzette. Tree na tree en voet voor voet, betrad ik de trap naar verlatenheid. - En keek soms even, achterom. - Maar stil bleef hij daar zitten, keerde zich weg en van me om. De zon bleef branden, vertelde me weer ‘laat je liefde, niet verzanden, probeer dan meer’ maar keer op keer, struikelden we samen de trap op naar beneden. En tóch datgene dat ons bindt, waar we alles achterlaten. Waardoor hij me telkens zo verblindt: ‘Je bent mijn laatste om te haten.’ En ik droom en dans van ons en wij, van jij en ik, en mij erbij. Vrolijk klimmen we samen op, een eindje verder, ik achterop. - stilte - Van de langsrazende sirene, tik ik zacht het ritme mee. Het was de deurbel, en ik wist het. Geschreven door: Xineof. En de tweede winnaar: Laten we dansen! Laten we dansen door de paden, mijn prinses van kassa vier; tussen de wagens volgeladen, tussen de frisdrank en het bier. Laten we zweven langs de schappen, voor dagen aan één stuk; terwijl we lachen om mijn grappen, terwijl we blozen van geluk. Geschreven door: Just Johan. Vlak na deze twee gedichten zijn Morgenwind (van Kleiner Schwarze) en Synoniemloos(van Interest) geeindigt. deze gedichten zijn nog na te lezen in het stemtopic . Ik zou graag iedereen bedanken voor het meedoen en het stemmen. De winnaars van harte gefeliciteerd, dit topic zal tot 18 juni bovenaan de pagina staan ![]() En tot de volgende wedstrijd ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals lovetear al weet, wil ik dat ook erg graag weten. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Idd Gefeli Beiden! ![]() ![]() ![]() ![]() De volgende wedstrijd, wat hadden we ook al weer met elkaar afgesproken Martien? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie Is De Mol? #1 DeMol | 23 | 21-02-2013 19:23 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 52 deel 2. Verwijderd | 400 | 28-10-2008 07:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Chávez maakt aanspraak op Nederlandse Antillen en Aruba Gatara | 500 | 13-12-2007 19:58 | |
Verhalen & Gedichten |
De winnaars zijn bekend! lovetear | 9 | 28-02-2004 17:22 | |
ARTistiek |
School maakt winnaars logowedstrijd bekend Danny | 52 | 24-12-2002 00:23 |