![]() |
|
![]() |
Hoi
![]() Voor marketing moet ik een gigantisch werkstuk maken over een bedrijf mét imago probleem. Wat ik wil vragen is ; Wat is er mis, niet goed, slecht aan V&D? (liefst heeeel uitgebreid antwoord natuurlijk) En wat vind je van de nieuwe weg die V&D sinds kort is ingeslagen? (De nieuwe folder 'Alleen bij V&D' en de winkels zelf) Kortom, alles wat je maar kwijt wilt over V&D, Ik ben iedereen dankbaar tot in de eeuwigheid ![]() (de V&D folder is online te bekijken op http://demo.x-cago.com/vd/today.html )
__________________
Het mag zei de oude agent
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
V&D heeft sinds +/- 2 jaar een nieuw logo.
OUD :http://intopaper.hbh-it.net/catim/verkp.v&d.jpg NIEUW : http://images.google.nl/images?q=v%2...l&lr=&ie=UTF-8 Hele verbetering toch?!
__________________
Het mag zei de oude agent
|
![]() |
||
Citaat:
__________________
you spread like peanut butter
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
__________________
Devi essere piu brava che bella
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
__________________
Devi essere piu brava che bella
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Goede redenatie overigens kadaver.
__________________
Lampaan.
|
![]() |
||
Citaat:
Vind de folders wel hip trouwens.
__________________
Devi essere piu brava che bella
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh god, ik ben in die V&D geweest omdat ik bij de bijles van Sneek een schrift te kort kwam... nou ja, dat was ook niets zeg ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een oplossing kan wellicht gevonden worden als je kijkt naar de strategie van KLM. Deze luchtvaardonderneming heeft namelijk een aantal labels: KLM voor het dure segment (Differentiator), Transavia (middensegment) en Basiqair (Cost Leadership). Ook hier is men tot het inzicht gekomen dat het middensegment geen oplossing is. Transavia wordt daarom binnenkort ondergebracht bij Basiqair en zal onder 1 label gaan vallen en 1 geintegreerde Cost Leadership strategie volgen. Dit laatste zou je dus ook bij Vendex KBB kunnen toepassen: V&D onderbrengen bij de Bijenkorf of bij de Hema...persoonlijk denk ik dat dit heel moeilijk zal worden maar wellicht kun je hier een leuk verhaal over tikken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|