Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je vragen hebt kan je ze me wel stellen. Er zijn uitwisselmoeglijkheden. Ik heb iemand gesproken die bijvoorbeeld voor een paar maanden naar de Seychellen is geweest en heeft daar een soort onderzoek gedaan. In Nijmegen (en volgens mij ook op de andere uni's) hebben we het BAMA systeem, wat betekent dat je je eerste helft (de bachelorfase) op een andere universiteid kan doen dan je tweede helft (je masterfase) en hierdoor kan je ook makkelijk naar het buitenland.
Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 22:11. |
![]() |
|
![]() |
Ik ga volgend jaar Biologie studeren in Wageningen.
En daar hebben ze idd ook het BaMa systeem en kan je makkelijk in het buitenland gaan studeren. En natuurlijk kan je je stage in het buitenland gaan doen. Welke richtingen je later op kan gaan. Volgens mij zijn die echt heel erg uitgebreid, maar dit zijn de vier groepen. - onderzoek - onderwijs - bedrijven - journalistiek Een site waar je op kan kijken is www.biologiewageningen.nl Ookal is de site dan wel van wageningen, veel dingen zijn natuurlijk hetzelfde op de universiteiten en er staan ook ervaringen bij. Buitenland, afstudeerrichtingen etc etc Ik wist ook sinds de 3de ik biologie wou gaan studeren, en heb er ook echt super veel zin in!
||
Citaat:
Verder begin je in nijmegen de eerste anderhalf jaar met gewone biologie en daarna maak je een keuze tussen gewone biologie, medische biologie en Miljeu & Natuurwetenschappen. Maar zelfs binnen die biologie kan je nog heeeeeeel erg veel kanten op.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
biomedische wetenschappen en biologie samen? blackflier | 6 | 12-06-2012 06:47 | |
Studeren |
Houston we have a problem etotdec | 7 | 21-01-2010 21:05 | |
Studeren |
Loting studie? Anatolis | 5 | 03-07-2007 23:05 | |
Algemene schoolzaken |
biomedische wetenschappen... wat is het ècht? thabomb1986 | 8 | 23-05-2004 11:43 | |
Algemene schoolzaken |
Wat kan je allemaal met biologie? Verwijderd | 3 | 02-08-2003 14:16 | |
Algemene schoolzaken |
Iedereen om mij heen kapt met zijn/haar studie... MeCute1983 | 4 | 24-11-2001 10:40 |