Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 18:36
Eend
Eend is offline
Daarmee bedoel ik op het gebied van cadeautjes en zo. Je weet wel, elkaar iets geven als je een jaar hebt of zo.

Ik heb namelijk nogal iets grappigs meegemaakt. Mijn vriend had me met kerst een kettingtje gegeven en ik hem een geurtje. Nu hadden we laatst een half jaar en dacht ik: Nou, een kettingtje zal wel leuk zijn, verder totaal niet bij nagedacht. Kwam hij dus met een geurtje aan zetten, zo grappig

Maar wat heb jij je vriend(in) al gegeven, behalve liefde?
Oud 19-05-2004, 19:01
Slettelina *
Slettelina * is offline
dvd's
cd's
gedichten
brieven
een knuffel die nog altijd bij mij in bed slaapt
en een plakboek/ fotoboek van ons saampjes
Voor de rest macdonalds eten ofzo

Oja: nog tshirt bij et concert van zijn favo band
Oud 19-05-2004, 19:09
Gothic
Gothic is offline
dat kan ook echt alleen jij voor elkaar krijgen

Niet echt origineel geloof ik... ik heb hem nog nooit een cadeau gegeven. Ik moet hard wat gaan bedenken voor zijn verjaardag die eraan komt...

Hij heeft mij een geurtje gegeven voor m'n verjaardag, hoe origineel. Ik hoop eigenlijk stiekem dat hij iets leuks verzint voor als ik m'n examen haal ...
Oud 19-05-2004, 19:16
annetjuh
annetjuh is offline
nu niets
vorige vriendje kreeg ik hoe romantisch
4 rozen voor elke week een toen ik weg ging
Oud 19-05-2004, 19:24
Circles
Circles is offline
Mn ex'en waren wel jarig toen we wat hadden, maar ik steeds niet dus nog niks gekregen

maar heb eentje een kettinkje met een heel klein hartje gegeven, en de ander een of ander lullig boekje (was al van plan het uit te maken )
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:30
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
tot nu toe heb ik geloof ik nog niets echt gekregen in de vorm van een cadeautje, ik heb hem wel een cd gegeven van een band die ie heel vet vindt

van onze 'vorige relatie' heb ik nog een knuffelbeer en die heb ik weer uit de kast gehaald, die ligt nu in mn bed

nee, we zijn niet origineel denk ik. oh well
Oud 19-05-2004, 23:02
Verwijderd
Zure matten omdat ik weet dat hij daar gek op is, gewoon zomaar. En tabak, omdat ik er goedkoop aan kon komen en hij veel rookt. Zo wil ik laten merken dat ik aan hem denk en iets kleins meenemen, maar om te voorkomen dat hij overspoeld wordt met nutteloze dingen die ik geweldig vind en hij totaal nix, koop ik iets waar hij ook echt iets aan heeft .
Ik heb een DVD van Nirvana gekregen, niet bepaald iets waarmee je bij mij de fout in kunt gaan . Ook zomaar trouwens.
Hij is binnenkort jarig. Heb al wat ideeën, maar die kan ik niet vertellen want hij struint hier ook wel eens rond.

In het verleden: origineel waren foto's van vogels toen ik niet meekon naar een dierentuin omdat ik met koorts in bed lag (ik ben gek van vogels). En een remake van Myst, die had ik ook echt niet verwacht. En een beeldje van Brandon Lee uit The Crow, hangertje van Nirvana, hangertje van een kraai,...
Wat ik best origineel vond om te geven: een gigantische reclamedoos van een spel van James Bond, omdat hij echt alles erover verzamelde.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 23:06
wie?
wie? is offline
ik en mn vriendje geven elkaar altijd kusjes
Oud 19-05-2004, 23:09
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-05-2004 @ 00:02 :
Zure matten omdat ik weet dat hij daar gek op is, gewoon zomaar. En tabak, omdat ik er goedkoop aan kon komen en hij veel rookt.
Een beetje toegeven aan zijn verslaving. Tsss.
Oud 19-05-2004, 23:11
wie?
wie? is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 20-05-2004 @ 00:09 :
niks tegen verslavingen: >> sabbelt lekker verder op haar duim
Oud 20-05-2004, 08:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Voor zijn verjaardig heb ik hem een grote teddybear gegeven ongeveer 55cm groot... grote kaart tussen de pootjes vastgebonden, en dan op die manier dat zodra je de teddybear bewoog, de kaart begon te trillen en als je hem opende gewoon lief berichtje met gefeliciteerd etc. en achter de kaart een kadootje (was gewoon luchtje)... wist niets, en hij wilde zowiezo eigelijk niets hebben, terug in z'n kindertijd

Ik heb voor mijn verjaardag (valentijnsdag) enorm groot boeket rozen gehad (70cm lang, heb het opgemeten), 15 rode, 1 witte... Vond ik toch eigelijk best wel stoer haha... mede doordat mijn moeder naderhand zei: jeetje dat heb ik zelfs nog nooit van je vader gehad, en jou vriendje komt nu jullie net een maand hebben met een boeket van 50 euro aanzetten (duur soort rozen ofzw)... verder Cd van favo band

en we sturen elkaar regelmatig een kaartje, gewoon voor de gein met een heel verhaal erin, dus hebben we ook een hele verzameling van, beetje nutteloos maar wel lief
Oud 20-05-2004, 08:53
Verwijderd
Alleen mbt mijn huidige vriend.

Hoe origineel wij zijn...vast niet zo enorm...oa de standaard dingen als luchtje, kettingkje, sleutelhangers (van die die je doormidden kunt breken), kaarten, zo'n kaartje als een creditcard met een gedichtje er op, cd's, enz. En gewoon kleine dingentjes tussendoor; een boekje, wat lekkers, een ballon, enz. En een weekendje Euro Disney en kaartjes voor musical. En afgelopen jaar heb ik hem een nieuw mobieltje voor zijn verjaardag gegeven, omdat die van hem kapot was en hij mij voor mijn verjaardag een klok in de vorm van een tafeltje, omdat we die zo leuk vonden. Dat soort dingen.

Ow, met kerst heb ik btw een keer een fotoboekje met alle mooie foto's die we toen hadden van onze oudste kat van hem gekregen (kat was toen een half jaar en het waren meer dan 100 foto's ).
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 08:57
Dzjes
Dzjes is offline
-Spontane kdootjes, zodat ie weet dat ik aan hem heb gedacht (ook helemaal geen dure, bvb: zijn lievelingssnoepjes van toen ik op de markt was, zijn familie kocht geen paaseieren dit jaar,dus kreeg ie er 1 van mij, en ik kreeg er 1van een halve kg terug ..)

-Ook impulsieve kdootjes, bvb..ik loop in de supermarkt..en koop in een vlaag van zinsverbijstering, een doos aardbeien en een fles kinderchampagne, daarna ben ik langs een vriendin gereden en heb ik een schoendoos van haar geleend, alles erin gestoken, op de doos iets lief gekrabbelt, en klaar

-Ook iets meer doordachte kdootjes, gewoon fotootjes van mij, een zelfgebrand cd'tje, 365 redenen waarom ik zoveel van hem hou , ..

- De non-originele kdootjes : beertjes, sleutelhangers, luchtjes,etc

-Veel van die zelf samengestelde paketten, bvb. een verwenpakkket (geurtje,massage-olie,condooms, chocolade,boxers..),

-enzovoort Ik en mn vriend proberen altijd zo origineel mogelijk te zijn, maar soms zijn we ookkes lekker cliché En we steken er meestal wel iets grappig bij ook, humor moet kunnen in een relatie .. Maar tegenwoordig is het heeel moeilijk om nog origineel te blijven, iedereen heeft je wel al eens voorgedaan
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 08:58
kliwie
kliwie is offline
ik heb mijn vriend leren kennen via scholieren jaja
maargoed toen ik hem dus zag heb ik hem een knuffeltje gegeven, ik wist totaal niet hoe hij daarop zou reageren, zolang kenden we mekaar helemaal niet, maar hij vond het superleuk. omdat we zo ver van elkaar wonen slaapt ie de ene keer bij hem, de andere keer bij mij.
ik heb van hem een kettinkje gekregen. met een hartje eraan. we gaan samen vaak uit eten naja vaak, in een half jaar 3 keer ik schrijf wel eens een gedicht voor hem, verder vind ik het ook lastig om iets te bedenken... ik heb ook geen id wat ik voor zn verjaardag moet geven. oja ik heb hem ook een geurtje gegeven. ja dat was met kerst. hij had nooit geurtjes op want dat vond ie niet fijn, om zichzelf te ruiken hehe maargoed ik dus een geurtje uitzoeken hele klus omdat ie bijna niks lekker vond waarschijnlijk. hehe en nu heeft ie bijna elke dag dat geurtje op lief he
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:16
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-05-2004 @ 20:09 :
dat kan ook echt alleen jij voor elkaar krijgen
uhuh
We denken gewoon hetzelfde Maar hij heeft wel smaak qua geurtjes

Marc O'Polo Pure Morning

Vond ie leuk omdat zn naam er in stond
Oud 20-05-2004, 09:44
leucomelas
leucomelas is offline
tekeningetjes, gedichtjes, zelfgemaakte kettinkjes, armbandjes, een hele mooie zippo, kleding, geurtjes, muziek, een ring....
Oud 20-05-2004, 11:11
Verwijderd
Uhm.. een lijstje met 4 kleine foto's van mij erin, die ik daarvoor zelf met de digicam had gemaakt. Dat duurde heel lang want ik sta altijd raar op foto's..

Een paar knuffeltjes-> een klein muisje van sleutelhangerformaat en een groter muisje die er heel grappig uitziet.

Een grote chocolade paashaas met zonnebril op, die er heel droog uitziet. Alleen hij heeft 'm nooit opgegeten, hij staat geloof ik nog steeds op z'n kamer.

Ohja en een paar boxers.. 1tje met Sinterklaas en 1tje die ik eigenlijk eerst met een muisje erop had gezien, maar die was uitverkocht toen ik 'm wilde kopen. Dus toen werd het iets anders.. ik weet niet meer wat er nu op staat.

En ik wilde 'm iets heel moois geven, vond ik dan.. maar dat heb ik nog steeds niet gedaan.. kan hier dus ook niet neerzetten wat het is.

En verder heeeeele kleine dingetjes, zoals keelsnoepjes en dropjes enzo als hij ziek is, een lippenbalsem, en ik pluk altijd bloemetjes.

En een aantal lieve kaartjes.

Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 11:14.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:14
Verwijderd
Kettinkje, oorbellen, T-Shirt met mijn luchtje, Bon-Bon's. Gewoon..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:32
Verwijderd
Ik kwam terug van Kreta en toen kreeg hij een luchtje en een kettinkje, hij heeft al vaker kaartjes van me gehad, lieve mailtjes, foto's.
En met zijn verjaardag (pas in oktober..) krijgt hij een boek van de Heideroosjes, weet dat hij die groep leuk vindt, maar ben erg benieuwd hoe hij dat boek vindt...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 20-05-2004 @ 00:09 :
. hehe, zolang ik maar alcohol mag zuipen . Nee, daar kan ik me niet druk in maken, rook zelf ook, niet bijster veel, maar toch. Heel de wereld mag van mij roken zoveel hij wil en als ik het geld had, kregen ze van mij de sigaretten (wel pas vanaf bepaalde leeftijd ). Met die onzin altijd... alcohol is tegenwoordig gewoon goedkoper! Ehm... ok sorry...

Cadeautjes dus?
Gehoord hebben dat hij iets leuk vond (igv mijn ex) maar dat hij het geld er niet voor over had en het dan voor Kerst krijgen, of zijn verjaardag (Jamesbond Horloges en collectors items).
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 23:10
Verwijderd
We doen niet aan verplichte kadootjes omdat je juist dan precies niets leuks weet, dus blijft het bij kadootjes als we toevallig iets leuks zien of weten.

Zo gaf ik hem een oude onderbroek met daarop mijn liefdesverklaring. En naaktfoto's de moi. T-shirt. Ik kreeg o.a. een waterpijp, een cd en een enkelbandje. Het standaard armbandje heb ik hem ook nog gegeven, en een bungeltje voor aan zijn oorbel.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 23:32
juno
juno is offline
Ik weet nooit wat voor zijn verjaardag of voor sinterklaas, maar ik loop altijd tegen leuke dingen aan op gewoon woensdag 13 april ofzo. En hij komt ook op rare tijden met iets aanzetten.

Als we al iets kopen speciaal voor die verjaardag, dan kunnen we ons niet inhouden, en geven het meestal al op de dag van aanschaf.

Het zijn meest maak-kadootjes en zeldzame kadootjes. Soms kost het niks of bijna niks. En soms is het echt luxe en schreeuwend duur.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 08:15
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik probeer altijd wel origineel te zijn, maar dat lukt niet zo goed, dus meestal doe ik bij een 'standaard' cadeautje een gedichtje, waardoor het geheel toch net iets origineler is.
Wat ik hem gegeven heb: een aantal kaartjes, met een verhaaltje en een gedichtje erin, een giraf-knuffeltje voor zijn verjaardag, met daarbij een dagje dierentuin, een foto van mij in lijstje, een paar geknutselde dingetjes, het boekje 'raad eens hoeveel ik van je hou', snoepjes en een agenda (had-ie geen, en ik hou van plannen).
Van hem heb ik ook zoiets dergelijks gekregen, en nog een fiets (die hij gewonnen had, maar bij hem thuis kon niemand hem gebruiken).
Over originaliteit dus niet te spreken, qua cadeautjes op zich, maar het gebaar vind ik leuk, om af en toe spontaan iets kleins te geven.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 09:17
luchtballon
luchtballon is offline
Uuh, nee we zijn niet zo origineel denk ik. We zijn allebij nog niet jarig geweest sinds we wat hebben, maar met kerst en sinterklaas heeft hij mij een kettinkje gegeven en ik hem een fotolijstje met foto van mij (en een guinness glas+flesjes.)

Verder doen we niet zo aan cadeautjes
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:30
jet
jet is offline
ik had mijn ex-vriend een fles champagne gegeven, en nog een cd en een boek.... maar ik ben nooit jarig geweest in die tijd..

mijn huidige vriend had me een biertje gegeven, hoe romantisch
nouja we hadden ook pas 1 dag
Oud 21-05-2004, 19:51
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ring
horloge (voor kerst)
kaartjes
gedichtjes
lieve briefjes in broodtrommel
"gewoon" lieve brieven
muismat met foto van ons
fotolijstje met foto van de ander
boxershorts
lingerie
dvds
popcornmaker (jah zon rode die vond ie leuk dus die kreeg ie )
kaartjes voor een feest als trance engery of scantraxx
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:57
Sade
Sade is offline
Citaat:
wie? schreef op 20-05-2004 @ 00:06 :
ik en mn vriendje geven elkaar altijd kusjes
Oud 22-05-2004, 17:21
Felicita
Felicita is offline
Ik heb m'n vriend nog niet zo veel gegeven. Wegens gebrek aan een leuk idee(en geld ). Ik heb hem wel al een ring gekocht met een draak er op. Verder heb ik een fotolijstje gegeven met een grote foto van mij er in. En laatst had ik zomaar een mooi versierd doosje met een stenen draak er op gekocht, waar ik een lief briefje in had gestopt. Voor z'n verjaardag koop ik waarschijnlijk een fotoalbum waar ik foto's in doe die tot nu toe van ons gemaakt zijn, en een paar dvd's die ik gebrand heb, en misschien nog iets leuks, maar dat weet ik nog niet.
Oud 22-05-2004, 17:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriend en ik zijn niet zo origineel... We weten vaak niet zo goed wat we elkaar moeten geven en wat niet zo standaard is...

Ik heb van hem met onze eerste valentijnsdag een knuffel met kaartje gekregen, daarna een keer zomaar een glazen kubus met daarin 'I love you' en een roosje, en toen ik jarig was een armbandje met zijn naam erin en een roos.

Hem heb ik toen met valentijnsdag een zippo aansteker gegeven met mijn naam erin, toen we een half jaar hadden een ring, daarna een keer zijn lievelingsbonbons en met zijn verjaardag bios, kaartje, knuffeltje, 2 fotolijstjes met een foto van mij en een foto van ons samen en chocoladelettertjes die een zin vormden.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 18:34
guitarplayer17
guitarplayer17 is offline
ik en mjn vriend hadden een keer een gigantische ruzie en omdat ik tijgetje van Winnie the Poeh leuk vind, had hij mij zo een knuffelbeer gekocht. Toen ik het uitpakte merkte hij pas dat hij een baby-rammelaar had gekocht . Heel schattig!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 19:14
vixen
vixen is offline
Niet echt speciaal voor een bepaalde tijd, maar ik geef mensen graag cadeaus, dus uhm, hij heeft spikes gekregen en een patch en een 'liefdesbrief en uhm. dat was het geloof ik.
Oud 23-05-2004, 06:01
Verwijderd
Van hem:
- metalen/glazen roosje in een vaasje
- boeket bloemen
- (bijbehorende kaartjes)
- gouden kettinkje+hangertje
- nog een hangertje voor een kettinkje
- gouden oorbellen
- fotolijstje

van haar:
- horloge
- lamp
- leren handschoenen
- knuffelbeer
- (en natuurlijk bijbehorende kaartjes)
- t-shirt
- handschoenen voor fietsen
- fotolijstje

Niet echt origineel allemaal, wel functioneel of dingen die we graag wouden moet toch es wat origineels bedenken eigenlijks
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 10:23
Surjirro
Surjirro is offline
Een foto uit de achtbaan van six flags
Spongebobknuffel
Een leeg boek genaamd "100 manieren om een vrouw te versieren"
Oud 23-05-2004, 11:17
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
heb al heel wat gekregen..heb nu ook 2.5 jaar een vriend.
eerst begon 't met allemaal van die kaartjes met van die schattige teksten erop verder heb ik ooit cdtje gekregen en wat leuke dingen voor op me kamer enzo. 't leukste wat ik ook heb gekregen is een weekendje parijs met hem dat was echt zo lief van 'm.
hem heb ik ook ooit een cdtje gegeven en een armband wat hij altijd al wilde hebben, geheel verzorgd avondje voor ons 2e..en nog wat kleine dingetjes..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:57
Cruz
Cruz is offline
Wij zijn niet echt origineel hoor..

Van hem:
Rozen, CD's, doos chocola, ketting, gedicht, dagje kuuroord

Van mij:
Ring, geurtje, hartjes kussentje die een liedje zingt, uiteten
Oud 23-05-2004, 16:01
argenta
argenta is offline
heel origineel

meestal niets en ALS we iets geven is het tenminste origineel
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:02
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
uit eten is bij ons niet echt een cadeautje..dat doen we eigenlijk heel regelmatig
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:03
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik ben zelf iemand die graag kaartjes stuurt Maakt niet uit wat of hoe, maar ik vind het gewoon leuk. Heb een keertje toen het 2 maanden uit was tussen mijn (nu weer) ex en mij en het was eigenlijk wel weer een beetje duidelijk dat we weer bij elkaar zouden komen, heb ik hem 's middags een kaartje gestuurd met: 'Ook zo'n zin om iets leuks te gaan doen?' omdat we elkaar die avond met uitgaan zouden zien
Heb van hem een kaartje voor het concert van Blof in Ahoy' voor m'n verjaardag gekregen
Heb mijn eerste vriend een keer mijn schrift met gedichten gegeven om te lezen.
Origineel.......Hmm...
Reageren

Regels voor berichten