Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Not for sale: Eigenlijk weerzin inderdaad, maar ik haat titels verzinnen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Een hiphopfeest(waar mensen freestylen, battelen en hun shows geven) vind ik geweldig, maar de sfeer is daar veel meer ontspannen. Bij zo'n cafe dat jij beschrijft ben ik wel eens geweest, maar ik vond het zo beklemmend, ik was daar helemaal niet op mijn gemak. Daarnaast lach ik ook vrij veel bij het uitgaan en komt de diepgang pas op de weg naar huis als je in het gras gaat liggen en de wereld bespreekt, niet in een grote groep, maar 1 op 1. Ik vind hoog ontwikkelden trouwens vaak saaie mensen ![]() Bedankt voor de reacties ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Een lekker snel sonnet; dat gaat er wel in zo op de vroege ochtend, wanneer ik nog melancholisch verdrietig terugdenk aan Italië, hoe graag ik daar ook alweer naar terug ga en hoezeer ik Florence en Rome mis en... Ach, een perfect gedicht om je de ziekte bij de zuipen, hč Martien ![]() Even wat taaltechnische puntjes: - 'vreselijk' in de 4e zin 1e strofe vind ik niet zo mooi; zou ik weghalen. - 'bijt' vind ik wat te hard klinken in de 1e zin vd 2e stofe, waardoor 'herinneringen weggevaagd' ook een beetje vreemd staat. Verder is er taaltechnisch natuurlijk weer geen ene moer op aan te merken ![]() ![]() ![]() Om niet te vervallen in opmerkingen over het rijmschema, waarbij ik mij namelijk geheel bij mijn bovenburen aansluit ![]() ![]() (vandaar ook deze enigszins vage reactie ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
wie heeft er veel kennis van gedichten?? freakysatan | 5 | 24-11-2003 20:47 | |