Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 14:08
aLackofColor
aLackofColor is offline
Vanavond weer
Ik ben een trouwe kijker, ghehe
Dit is eigenlijk de enige serie die ik echt volg..
[XxX]
Oud 23-05-2004, 14:12
lizet
lizet is offline
inderdaad lekkere serie!
Oud 23-05-2004, 14:26
Gaea
Gaea is offline
Ik vind het wel wat hebben van Sex & the City. Alleen dat is veel luchtiger. Maar de vriendinnengroep heeft wel een beetje hetzelfde idee. Leuke serie
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:42
fubar
fubar is offline
leuke serie ja!! normaal hou ik helemaal niet van dit soort series...mja, deze dus wel
ik vind trouwens die finette echt een stom wijf! kan haar echt niet uitstaan!!
Oud 23-05-2004, 15:44
Menahem
Menahem is offline
Nog nooit gezien, de hele serie trekt me ook niet erg...
Oud 23-05-2004, 16:49
Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Zondagavond = weer leuk. Zelfs de titel van het programma is leuk. (Moet je voorstellen als het "Seks in de stad" had geheten hahaha!)
Oud 23-05-2004, 17:36
dark princess
dark princess is offline
Ja, ik kijk ook (bijna) altijd. Ik vind het een leuke serie en minder zeikerig dan andere series.

En ik vind Ghislaine Pierrie

Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 17:41.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 17:40
Verwijderd
De enige serie waarvoor ik thuis blijf
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:18
Verwijderd
Geweldige serie, babette is erg leuk en ik blijf er voor thuis
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 23:06
Silverchoice
Silverchoice is offline
Catherina..
Oud 24-05-2004, 08:41
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ze zijn enorm overdreven en vervelend.
Een super slechte serie, maar toch heerlijk op de zondagavond.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 11:21
Nuck
Nuck is offline
Errg leuke serie
Oud 24-05-2004, 13:19
Deej
Deej is offline
geweldige serie! twordt wel lekker dramatisch nu he met finette weer terug cath die doorslaat en robin en bob..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 15:19
aLackofColor
aLackofColor is offline
Ik kan die Finette ook niet echt uitstaan..ik vind haar niet echt bij de groep passen..mjah zij as van de oude series ofzo?
En die katharina draait echt een beetje door..ze is eigenlijk echt nog niet volwassen..
Haha verder vind ik Menno en (kom even niet op de naam) blonde doosje ..haah een vet melig stel..hele tijd ruzie..
Oud 24-05-2004, 15:43
IkbenEva
IkbenEva is offline
Was wel een beetje een drukke aflevering gisteren, maar zeker weer een leuke!

Wat ik me afvroeg.....Is dat nu de laatste van het seizoen? Omdat alles nu zo 'dramatisch' is geeindigd. En meestal krijg je aan het einde 'Volgende week in Rozengeur en Wodka Lime...' en dat was dit keer niet...
Misschien iemand die daar antwoord op weet?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 17:22
Verwijderd
Leuk!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 18:37
Verwijderd
Oohh ik schrok ff, maar heb snel ff wat opgezocht en gelukkig komt het volgende week wel gewoon!!!
Ik vind Finette nu trouwens ook een trut geworden, vorig seizoen was ze nog wel leuker!! (hoera, ik mag binnekort seizoen 1 van een vriendin lenen). Catherina is ook heeel kinderachtig geworden, en Robin en Bob zijn LIEFFF samen!!!
K heb alweer zin in volgende week zondag!!

kusje
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 08:39
Sasz
Sasz is offline
nou gisteravond was dus wel de laatste aflevering

maar gelukkig komt dinsdag meiden van de wit weer!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 09:13
Balance
Balance is offline
Daar hadden ze me gister wel op mogen voorbereiden! Ik schrok me rot aan het einde van de aflevering
Is het puur een zomerstop of is het echt de laatste aflvering voor altijd? Weet iemand dat?

Ik vond het echt geweldig hoe Robin uitviel tegen Cath, maar daarna accepteerde ze Cath's excuses. Beetje jammer...

Ik denk dat ik binnenkort de dvd van het eerste seizoen ga kopen, want toen keek ik het nog niet.
Oud 31-05-2004, 09:21
MonaLoes
MonaLoes is offline
was gisteren echt de laatste aflevering? want die heb ik dan dus gemist.. is Troy voor in de plaats gekomen.. ook zeker niks mis mee Maar kan iemand me misschien vertellen waar het gisteren over ging?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 10:09
Balance
Balance is offline
Citaat:
MonaLoes schreef op 31-05-2004 @ 10:21 :
was gisteren echt de laatste aflevering? want die heb ik dan dus gemist.. is Troy voor in de plaats gekomen.. ook zeker niks mis mee Maar kan iemand me misschien vertellen waar het gisteren over ging?
Robin ging d'r afgebrande huisje opruimen en kijken wat ze er nog van kon maken. Bart kwam langs om d'r te helpen en was heel lief voor d'r. Bob was d'r natuurlijk ook. Met z'n drietjes waren ze bezig en al die tijd kwamen d'r vriendinnen niet langs. Zij bekommerden zich vooral om Catharina die oh zo zielig was, terwijl zij het juist veroorzaakt had.
Bob werd flink kwaad hierover tegen Babet en Donna en toen zagen ze in hoe erg het was dat ze nog helemaal niet langs waren geweest en hun vriendin niet hadden gesteund. Ze maakten het op het eind goed met Robin. Ook Catharina zag eindelijk in hoe stom ze bezig was (dankzij die vriend van Donna). Gert kwam terug om te vragen of ze niet alsnog mee ging op tournee samen met Maria. Hoe graag Cath ook wilde, ze snapte dat ze het niet moest doen en nam dus afscheid van Gert. Vervolgens ging ze naar Robin om d'r excuses aan te bieden en een kleinigheidje te geven. Robin viel hard uit tegen Catharina, maar belandde toch huilend in haar armen, waarna het ook weer goed was tussen die twee.

Verder was er nog Finette die met Adriaan had afgesproken op een hotelkamer. Babet vertelde aan die Amerikaanse vriend van Finette dat Finette en Adriaan exen waren. Hij wist dat niet. Ook vertelde ze dat ze elkaar nog steeds zagen enzo. Het kwartje viel bij die Amerikaan en hij vertelde Finette dat het blijkbaar dus niks voorstelde en dat zij vast blij was dat hij terug moest naar Amerika. Zij ontkende, vertelde alleen dat ze idd exen waren. Finette ging vervolgens naar Adriaan om te vertellen dat ze zijn speeltje niet meer wilde zijn. Híj had gekozen voor het vaderschap, dan moest ie dat accepteren. Als ie af en toe spanning wilde dan moest ie maar naar de hoeren gaan. Het was dus over tussen Finette en Adriaan en Finette ging met de Amerikaan mee naar Amerika. Ze zat wel huilend in de taxi, vanwege dat ze met Adriaan had gebroken.

En tenslotten nog Babet en Nathalie. Ze emailde Babet vanuit Sint Petersburg, maar Babet zag haar in hartje Amsterdam lopen. Om te checken of Nathalie wel in Zuid-Afrika was, emailde Babet dat ze naar haar toe zou komen. In eerste instantie was ze verbaasd over het feit dat Nathalie haar van harte uitnodigde, maar al snel zat Nathalie bij haar op de stoep. Het was gelogen.
Ze hebben alles uitgepraat en gaan nu ieder hun eigen weg.
Oud 31-05-2004, 12:23
Sasz
Sasz is offline
ik denk dat t volgend seizoen wel weer terug komt (is namelijk al vaker gebeurd )
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 13:16
Deej
Deej is offline
laten we hopen dat het terugkomt kvind finette's plaats nog een beetje vaag.. maar ja nu is alles afgerond dus kan ze volgend seizoen opnieuw beginnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten