Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
grtz ivo
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
dit is natuurlijk onzin, ze zullen je gewoon een aanmaning sturen en als dat niet werkt dan laten ze een incassobureau het geld van je rekening afhalen + de door hun gemaakte kosten
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Voor een automatische incasso is een machtiging nodig, dat gaat dus niet lukken. Beslag leggen kan pas met een vonnis van de rechter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zo heb ik met UPC 8 maanden heen en weer gecommuniceerd totdat ze eindelijk toegaven dat ze fout zaten en mijn kosten van het overstappen naar ADSL hebben vergoed. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() UPC. ![]() Heb ze wel een lesje gegeven met juridisch argumenteren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Uit de Algemene Voorwaarden Incasso: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 14:03. |
![]() |
||
Citaat:
ik WEET dat het niet mag maar het gebeurt TOCH, zoals zoveel dingen. mijn ma kreeg nog geld van een klant, die betaalde maar niet dus toen hebben we een incassobureau ingeschakeld en die hebben het van de rekening van die klant gehaald. binnen een week was t geld er. en geen rechter aan te pas gekomen.
||
Citaat:
![]() ![]() Dit soort praktijken komen in ieder geval niet vaak voor, ik lees vaak mee in nieuwsgroepen en forums waar allerlei klachten worden gedeponeerd (onterecht of terecht) over incassobureau's (zoals b.v. het Tros Radar forum) en dit is echt de eerste keer dat ik lees dat men gebruik zou maken van een automatische incasso zonder toestemming van de rekeninghouder. |
![]() |
||
Citaat:
|
|