Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Calorie inname hangt af van je vetvrije massa en je energieverbruik.
Heb het ook al gepost in het lijntopic bij lichaam & gezondheid alleen geld dan voor jou 20% er BIJ doen ipv er AF. Verder http://www.dutchbodybuilding.com ![]() ![]() ![]() Daar vind je 1000x meer dan ik hier ga uitleggen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Proteinen is in het Engels voor eiwitten. Dus hetzelfde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar om de juiste verhouding tussen eiwit, koolydraten en vetten die je dagelijks tot je moet nemen - om te groeien. Dit in combinatie met voldoende rust en goede training. |
![]() |
||
Citaat:
Dat van te weinig is onzin, dat is al een paar jaar weerlegd, 30 gram per 3 uur, je moet gewoon genoeg hebben, 2,5/3 gram per kilo VVM is in de bulk een goede richtlijn, of gewoon 25/30% van het totaal aantal kcal. Koolhydraten zelfde verhaal, je moet weten hoeveel energie je nodig hebt. Je kunt er bijna donder op zeggen dat je te weinig eet ![]() ![]() De eerste paar maanden ga je sowieso als kool. Als je nou ook nog es echt goed veel at groeide je helemaal uit je huid.
||
![]() |
Citaat:
2 eieren= 12/13 gram eiwit. 2 bakjes magere yoghurt, ik weet niet hoeveel ml dit is. Maar per 100ml is het ongeveer 4gram eiwit. En dan nog huttenkaser erbij. Nee, dit is totaal geen 100 gram. Reken eens voor jezelf uit hoeveel eiwit, koolhydraten, en vetten je binnenkrijgt. Daarnaast zal je denk ik wel boterhammen, vlees, avondmaal eten en melk/yogho drinken, dat schroeft je totaal inname eiwit wel op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je nou ipv yoghurt kwark neemt dan kun heb je met een halve liter kwark al 55 gram eiwit in je strot geduwd tegenover 20 gram van een halve liter yoghurt. Maargoed : ik heb gebulkt op 270 gram eiwit, 650 gram koolhydraten en 120 gram vet. Nu cut ik nog een paar weken, eiwit zo rond de 250, koolhydraten 100 tot 200 afhankelijk van me inspanning die dag en vet 50. Echt massa aanzetten vraagt gewoon een zo groot mogelijke hoeveelheid macronutriënten in een zo klein mogelijk volume, met wat yoghurt en 2 eieren kom je er niet aan, reken de totalen maar eens exact uit met je energiebehoefte er naast. Dat zal wel zijn wat jij bedoelde ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 19:23. |
![]() |
||
Citaat:
(me is n00b, maar er wordt overal zoveel beweerd, het is lastig om te zien wat nou goed is en wat niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat weeg je btw en hoe lang ben je? @ degene die mij vroeg hoe het zat als je een dag niet traint, In principe kun je het beste doorde weeks je aan het schema houden qua voedsel ed maar probeer ook in het weekend als mogelijk om de 2 uur te eten gezien je lichaam natuurlijk moet wennen aan wat je wanneer binnen krijgt.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik verwacht trouwens ook niet veel reacties meer van jou, zo ze zien heb jij (fotoboek) nou niet echt het droomlichaam dat ik wil ![]()
Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 16:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de verkoper vertelde mij dat..die zag er groot uit dus ik mag aan dat ik m kan geloven ![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 17:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik train maar 3x in de week..de kracht merk ik wel..maar ik probeer nu veel meer op mn voeding te letten..hopelijk op beter resultaat dan alleen kracht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat boeit die melk nou, oke er zit melksuiker in maar zoveel is dat nou ook weer niet, zeker niet in je bulk. Daarbij zit er een klein beetje vet in ( niet in magere melk ) en een boel proteïne dus zuipen dat spul. Tip : Koop poeder van Performance, smaakt lekker, lost goed op zonder smerige klontertjes, je krijgt er geen extreme puisten van zoals o.a. van VitaLife ![]() En idd, training is niet zo erg als je dat een keer overslaat, voeding is veel belangrijker, 1 dag wat slordig zal geen ramp zijn maar het moet niet te vaak worden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het ligt er ook maar aan hoeveel jij in je shake doet ![]()
|
Als je aan wil komen eet je gewoon te weinig kerel
![]() Ik geloof dat ongeveer 1/3 tot de helft van jou koolhydraten ook nog eens uit (fruit)suiker komt. Ik heb het niet nagerekend ofzo maar ik zie daar al vruchtensap, ( uit pak neem ik aan van de super, niet vers ) ik zie een boel honing, ik zie stroop(wafels) en ik zie bananen. ![]() Vervang dat eens voor donker brood/rijst/brinta/pasta/havermout. Banaan is oke voor je gaat trainen, na het trainen kun je een shake met dextrose nemen, 0.8gram per kg vetvrije massa. Neem er dan meteen Whey proteïne bij. Die dextrose is idd ten dele om je koolhydraat reserves aan te vullen maar meer voor de grote insulinegolf die het zal veroorzaken, in combinatie met de Whey zorgt dat voor een snel herstel. http://members.home.nl/petcho/EB.doc Daar heb je de berekening van wat je eten moet. ![]()
Laatst gewijzigd op 13-07-2004 om 00:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een shake neem ik na de training al ja..2 scheppen whey en 80 gram druivensuiker met 600ml water in een shaker. en sochtends dus nog 1. ja maar pasta,rijst dat gaat gewoon niet altijd..je eet wat de pot schaft savonds ![]() brinta eet ik sochtends al..ik zal ff op die site kijken iig bedankt
||
Citaat:
Anders zou dat betekenen dat een gast van 120kg ook maar iets van 160 gram eiwit per dag kan eten omdat hij anders dik word. ![]()
||
![]() |
Citaat:
ach ik kijk hoe dit gaat..zie of merk ik resultaat..ga ik er zo mee door..ieder lichaam is anders ![]() maar iig bedankt en veel suc6 verder ![]()
||
Citaat:
220 is niet zoveel bij een vetvrije massa van rond de 80. Het is ruim voldoende dat wel. In Flex staat ook dat je 5 oefeningen, 5 sets per oefening, en elke set tot uitputting moet gaan. Als je anabolen gebruikt ja dan klopt dat wel. Je moet uitgaan van je behoefte, als je maar 160 gram eiwit eet per dag, dan is dat misschien maar 20% van het totaal aantal kcal, en dat vul je dan weer aan met koolhydraten. Dus word je meer vet ipv gespierd omdat de verhouding te hoog is. Er word vaak overdreven met eiwitinname dat klopt, maar de reden waarom je maar 30 gram per 3 uur moest nemen was omdat het lichaam maar 10 gram per uur zou kunnen opnemen en de rest zou omzetten in vet. Dat is gewoon onzin. Hoeveel je op kunt nemen hangt af van je eigen behoefte, wat voor jou gewicht dus nodig is. Er word wel meer verkondigd in "de bladen" en in sportscholen. Sport&Fitness en Testosterone Magazine vind ik de enige redelijk betrouwbare bladen. En anders ga je gewoon naar dbb.com ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Krachttraining Darkmond | 11 | 15-10-2013 14:49 | |
Vrije tijd |
Algemeen Fitness/Krachttrainings Topic Hulk | 14 | 25-02-2010 09:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Krachttraining topic Southtown | 125 | 09-02-2008 14:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraag over aankomen (puur uit nieuwsgierigheid) Tijdschrift | 13 | 23-06-2007 10:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Krachttraining VDM | 10 | 18-09-2004 09:51 |