Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
gwathiel
||
Citaat:
||
Citaat:
Daar waar jij het over hebt vind ik anders. Dat vind ik wel belachelijk en zou ook niet mogen gebeuren. Dat opzichzelf is natuurlijk wel walgelijk, het hoort niet zo. Maar goed, dat heeft niet zoveel met de lichamen en de tentoonstelling op zichzelf te maken. Waarom de tentoonstelling walgelijk zou zijn als er niet van dat soort lichamen bij zitten.
||
Citaat:
toen ik op de tentoonstelling rondliep vond ik het in één woord ge-wel-dig maar toen ik buiten stond en na ging denken over bijv. de embryos vond ik dat toch wel walgelijk.... maar het gaat ons vooral over de mening van iedereen dus ben heel blij dat er ook mensen zijn die het walgelijk vinden... ![]() gwathiel ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Echte liefde, onverwoestbaar, zelden saaiker maar nooit gewoon #1779 Verwijderd | 502 | 06-02-2013 11:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Chinese lijken in Beurs van Berlage bbyn | 18 | 29-11-2006 14:24 | |
ARTistiek |
kunst of zelfverminking? Endomychus | 55 | 26-04-2004 17:11 | |
ARTistiek |
Interessante Exposities funest | 46 | 06-04-2004 17:13 |