Citaat:
DZHAW schreef op 12-07-2004 @ 21:54 :
Olympus is idd erg goed. Heb zelf de C220-Zoom. Is nu ruim onder de 200. Maar over die batterijen: Ik ben zelf voor 'normale' Nimh batterijen. Heb er een paar van 2000 mAh, en daar kan je genoeg fotos mee maken. Als je accu eens naar de klote is, heb je vaak wel een probleem en het is lullig als je spontaan tot de ontdekking komt dat ie leeg is. (tenzij je 2 hebt, wat vaak niet zo is)
|
De C220-zoom is idd een goede..........alleen zou ik een camera met accu niet helemaal gaan afkraken, want meestal weet de gebruiker na een tijdje heus wel hoeveel foto's je ermee kunt maken, hiermee kun je dan rekening houden. Vaak als je op vakantie gaat heb je toch wel een 2de accu nodig, omdat je vaak pas weer in je hotelkamer oid je accu kunt opladen. En de verhouding accu-batterijen -> dan mogen batterijen wel overal verkrijgbaar zijn, de vraag is of het goede zijn en je moet ze toch wel weer kopen. Denk dat je met een accu ook een langere levensduur zult bereiken.
Ik heb zelf een accu in mijn camera, en ik kan niet anders zeggen dat ik met deze accu bijna 100 foto's kan maken voordat ie weer opgeladen moet worden. De meeste AA-batterijen halen niet eens de 50 foto's (dit zal natuurlijk ook weer verschillen per camera)