Advertentie | |
|
![]() |
||
Ga naar www.hotmail.com, dan zie je daar zo'n inlogschermpje. Daar onder staat
Citaat:
Edit: Sorry je wilt een msn.com adres. Dan ga je naar www.msn.nl Daar boven staat dan MSN startpagina, Mijn Msn, en nog een kopje dr naast met Aanmelden. Daar klik je dan op, en dan is het het zelfde als wat ik net zei. Laatst gewijzigd op 26-06-2004 om 21:56. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Activeer op http://www.passport.net gewoon dat msn passport op een fatsoenlijk e-mail adres. Dan kan je gewoon msn'en zonder al die hotmailsloeberaddressen.
||
Citaat:
Dat zegtie als ik daar heen wil ![]()
|
ik heb @hetnet geregged bij passport voor msn, en ik kan me echt helemaal dood ergeren aan die breezahtjes die dom reageren daarop:
-Mag ik je msn adres? -mmm eh. nou eh. Vorrut dan maar: blablabla@hetnet.nl -hetnet.nl? haha je bedoel natuurlijk hotmail.com ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik vind het om eerlijk te zijn wel irritant als je iemand een emailtje wilt sturen, omdat ik gewend ben dat iedereen een hotmail-aders heeft maar dat is gewoon luiheid van mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wanneer kreeg jij voor het eerst internet en wat was het eerste wat je ermee deed? Verwijderd | 69 | 10-08-2009 17:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #7 dutch gamer | 402 | 11-10-2004 14:42 | |
Psychologie |
Uiterlijk droomkoningin | 23 | 08-09-2002 18:55 | |
Lifestyle |
Is-ie weer...de Lifestyle Kledingbazaar Verwijderd | 278 | 07-08-2002 13:12 | |
Software & Hardware |
[Hotmail] hoe krijg ik mijn w8woord terug? Tha Wheeliemaster | 21 | 24-07-2002 23:08 | |
Psychologie |
-Geen titel- A loved one | 82 | 26-05-2002 14:59 |