Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind hem wel ok, niet super, maar wel leuk om te lezen. De rijm stoppen-kroppen vind ik een beetje gemaakt overkomen, maar niet-quitte vind ik leuk gevonden. Het lijkt wel alsof je over bij dit gedicht meer hebt nagedacht over de verwoording, klopt dat?
||
Citaat:
![]() Stoppen-knoppen, ja, ik weet het, niet tegen de rest zeggen, maar dat heb ik dus ook van Mick ![]() Ik heb hier inderdaad meer nagedacht over de verwoording, dat komt omdat de inhoud niet op een ervaring berust. Dus dan ga je automatisch rationeler scrijven enzo. Verder vind ik het zelf echt verschrikkelijk brak, maar ik wilde even wat van me laten horen. Waarom ben je niet meer op msn?
||
Citaat:
![]() 'rose-rode' kwam me alleen erg bekend voor al, en ik las net M|ST's gedicht en daarin kwam ook roze-rood voor, dus als je het niet heel erg vind dan verander ik het een beetje in: 'In plaats van pracht-en-rode knoppen' want anders denk ik steeds 'dit las ik al eens eerder' ![]() Hartstikke bedankt ![]()
||
Citaat:
![]() Maar het kan natuurlijk ook over het verliezen van iemand gaan, zonder dat je weet wat er precies aan de hand is ![]()
||
Citaat:
Gedichten zijn inderdaad mooier wanneer je je erin herkent, de belevingswaarde is dan hoger.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Christelijke homo jongeren wjfolkers | 111 | 18-05-2015 12:05 | |
Verhalen & Gedichten |
muzikaliWEDStReit-PoLL Porcelain | 70 | 07-04-2007 20:56 | |
Films, TV & Radio |
Welke film, bitches. Welke film. (nummero zoveel) DanielC | 500 | 06-04-2007 10:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en het Christendom (of de Islam) Gothic | 193 | 04-12-2004 17:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
bush tegen homo huwelijk jeroen87 | 397 | 09-03-2004 20:02 | |
Flora & Fauna |
50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood Kupu | 87 | 13-10-2002 08:48 |